|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg liker ikke å kle meg ut, men de som liker det må gjerne gå på temafester. :raus: |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Er frisk!
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Ja, barnebursdager synes jeg det skal være temmelig gratis å kunne stille i. Det holder lenge med penger til gave, det er mange som sliter bare der.
|
|
|
|
#64 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg kan ikke fordra å kle meg ut og jeg kan vurdere å bli hjemme istede for å reise på fest hvor man må kle seg ut.
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?
Ja, unnskyld, det var egentlig ikke meningen å la det gå utover deg. Jeg var allerede sur for det forrige innlegget jeg kommenterte, også ble jeg bare dum når du prøvde å lette stemningen. Unnskyld!
|
|
|
#66 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Nå sliter jeg ikke akkurat med mange invitasjoner til fest, men temafester liker jeg virkelig ikke. Mest fordi jeg er så lite flink med slike ting, for om jeg først skulle kledd meg ut skulle det vært skikkelig gjennomført. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
trøtt
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Temafester er morsommere enn andre fester.
|
|
|
#68 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Ikke bland Halloween med temafester sier jeg bare. Jeg kan godt kle meg ut til Halloween eller karneval i barnehagen, men temafester forstår jeg ikke. Jeg digget det rått som barn, men føler meg litt ferdig med det 20+ år senere
|
|
|
#69 |
|
This is normal!
|
Ja, Halloweenfest og karneval er noe annet enn temafester. Så det kan til og med jeg fikse altså.
|
|
|
|
#70 |
|
Livsnyter
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg elsker å kle meg ut og syntes temafester er utrolig gøy. Det overrasker meg at så mange missliker det og det skal jeg ha i bakhodet neste gang jeg får et vilt innfall til å invitere til temafest. Ikke det at jeg skal la det stoppe meg men passe på å lage det til slik at gjestene kan ha muligheten til å slippe enkelt unna, men fortsatt la de som elsker det få utfolde seg. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg misliker moro-stunder som krever mye forarbeid. Hvis jeg må ut å lete etter cowboyhatt før festen, kan jeg bli litt grinete. Og nissefester er dumme. Jeg foretrekker å kle meg fint og dolle meg litt opp når jeg først skal på fest. Store fregner, grå parykk og nisselue legger lissom en demper på det.
|
|
|
#72 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#73 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Nå er jeg ikke sikker på om jeg følger deg? |
|
|
|
|
|
#75 |
|
This is normal!
|
Jeg pleier å ha den effekten på folk.
|
|
|
|
#78 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg ELSKER å kle meg ut og synes temafest er gøy. Det har vært altfor få i min vennekrets i det siste. Men nissefest synes jeg er litt barnslig. Eller det vil si, det er for lite rom til å være kreativ når det gjelder kostyme.
|
|
|
#79 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Ellers så må jeg få lov å sende inn en formell klage på denne tråden!! Nå har jeg hatt den h...%&?€%§& sangen på hjernen siden jeg leste denne tråden første gang.
|
|
|
#80 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Vel, det stemmer ikke. Det er mange mennesker på festen, og jeg liker de aller fleste av dem, noen er sågar mine beste venner. (Som selvsagt deler min skepsis mot temafester, ellers hadde vi neppe hatt så god kjemi.) Selvsagt er noen mer "gøy på håret" enn andre, spesielt med nisselue og fregner på, men det takler jeg. Med rødvin. |
|
|
|
![]() |
|
|