Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg vil ha Kids Crocling

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-07, 23:47   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Pil

Jeg vil ha Kids Crocling

Jeg vil ha rosa Crocs Kids Crocling til ungene. Nå har Taylorshoes vært utsolgt i ukesvis, og jeg får ikke noe svar på når de kommer inn igjen. Noen som vet om noen andre steder jeg kan få kjøpt dem?

Kunne jo selvfølgelig kjøpt de lilla, men nå har vi allerede lilla Mary Jane crocs. Så har jeg satt meg i hodet at vi skal ha de rosa.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 23:56   #2
TBM
Passiv

Standard

Sv: Jeg vil ha Kids Crocling

Hvis du har Crocks fra før, hvorfor kjøpe flere par?

Hva er det forresten med Crocks? Jeg har da tatt i noen par, men jeg kan ikke fri meg fra å tenke at det er veldig ustødig for aktive unger? Derfor kjøper jeg heller skikkelige sko/sandaler...

Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 00:06   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hvis du har Crocks fra før, hvorfor kjøpe flere par?

Hva er det forresten med Crocks? Jeg har da tatt i noen par, men jeg kan ikke fri meg fra å tenke at det er veldig ustødig for aktive unger? Derfor kjøper jeg heller skikkelige sko/sandaler...

Hvis man har sorte støvletter fra før - hvorfor kjøpe et par brune?

Crocks er kjempegode til innesko i barnehagen og på skolen. Myk og god på foten, demper godt og er lydløse.
Og crocks er skikkelige sko/sandaler, selv om det ikke er din smak.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 08:44   #4
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvis man har sorte støvletter fra før - hvorfor kjøpe et par brune?

Crocks er kjempegode til innesko i barnehagen og på skolen. Myk og god på foten, demper godt og er lydløse.
Og crocks er skikkelige sko/sandaler, selv om det ikke er din smak.

En voksen person som ikke vokser lenger har vel gjerne sko som varer lengre enn en sesong? Og dermed har man gjerne et par ekstra å velge i av både sko og støvletter?

Men seriøst - jeg har sett på Crocks-skoene - de er kjempetøffe! Men jeg synes bare at de ser såpass myke ut at jeg lurer på om de virkelig er gode ute- og lekesko for barn? For jeg ser jo at det er mange barn som nå bruker de ute også - og da tenker jeg at de heller skulle hatt en god sko eller god sandal som støttet mer...

Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:13   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hva med www.rei.com ?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:53   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg har da tatt i noen par, men jeg kan ikke fri meg fra å tenke at det er veldig ustødig for aktive unger?

Det er vel ikke de skoene/sandalene som gir mest støtte, så det er kanskje ikke om å gjør at de som nettopp har lært seg å gå skal bruke crocs hele dagen, men ellers tror jeg ikke det er noe problem.

De croclingmodellene er litt mer stødig en mange andre fordi den "hæl-holderen" ( Aner ikke hva jeg skal kalle det...) sitter fast.

Gammel 19-04-07, 09:54   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det er veldig gode, lette sko.
Jeg syns at alt for mange av småbarnskoene/sandalene er for tunge og klumpete.

Gammel 19-04-07, 10:59   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Helt enig og mange helt flate i sålen. Kan ikke være godt.
Ser ut som crocling sitter mye bedre enn de vanlige.

Gammel 19-04-07, 11:03   #9
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Ja denne rosa croclingen er jo bare kjempesøt! Hadde datteren min vært tre og ikke ett denne sommeren, så skulle hun definitivt fått sånne.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 11:04   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Akkurat det er jeg veldig spent på ifht Storebror. Han skal få crocks i sommer. Men tidligere, så har han vært skikkelig snublefot med lette sko, og stødig som bare det, og sluttet så godt som å snuble når han fikk noen tyngre litt mer klumpete. (Jeg var ganske småsur når faren kom hjem med slike klumpete tunge sko, men måtte jo bare gi meg når jeg så poden gå med dem. ). Så det kan være en fordel også med det har jeg innsett.

Gammel 19-04-07, 11:05   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror synes sine Crocs er veldig behagelige. Han fikk de i fjor til 4-årsdagen. Lillebroren på snart 2 år har ikke fått fordi han er nokså ustødig enda.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 11:16   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:vil også ha:

Vurderer denne varianten til meg selv i år.

Gammel 19-04-07, 11:22   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Smellfin!
Har de den på Taylorshoes?

Gammel 19-04-07, 11:25   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Liven: ja
Har ikke bestemt meg for farge selv enda, men må uansett vente på lønn...

Gammel 19-04-07, 11:26   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Liven: ja
Har ikke bestemt meg for farge selv enda, men må uansett vente på lønn...

Må bestille mens det ennå er penger på konto.

Gammel 19-04-07, 15:51   #16
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skoen kan jeg bare anbefale. Det er noe av det beste jeg har gått i på lenge. Den sålen er bare helt fantastisk. Bare jeg får av meg sokkene når sommeren (når det blir litt varmerer) så kommer jeg til å bo i de sandalene. Synes den var best å gå i barbeint og da vil jeg ikke vide dem ut med sokker nå. Har tenkt å bestille meg et par til i annen farge. Et til å bruke mere inne som ikke blir så møkkete og et par ute. Så gode slipperser/sandaler har jeg aldri hatt før.

Gammel 19-04-07, 16:46   #17
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Den skoen kan jeg bare anbefale. Det er noe av det beste jeg har gått i på lenge. Den sålen er bare helt fantastisk. Bare jeg får av meg sokkene når sommeren (når det blir litt varmerer) så kommer jeg til å bo i de sandalene. Synes den var best å gå i barbeint og da vil jeg ikke vide dem ut med sokker nå. Har tenkt å bestille meg et par til i annen farge. Et til å bruke mere inne som ikke blir så møkkete og et par ute. Så gode slipperser/sandaler har jeg aldri hatt før.

Hmm... interessant! Jeg elsker å gå med Crocs, og jeg var veldig nysgjerrig på om sandalutgaven er like god. Er de fine på eller? Bruker du dem til alt mulig, eller bare når du er veldig sporty/avslappet kledd?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 21:25   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hmm... interessant! Jeg elsker å gå med Crocs, og jeg var veldig nysgjerrig på om sandalutgaven er like god. Er de fine på eller? Bruker du dem til alt mulig, eller bare når du er veldig sporty/avslappet kledd?

Jeg kommer nok til å bruke dem mest som sandaler hjemme og rundt omkring til hverdags. Men kommer nok til å bruke dem litt mere enn jeg ville brukt vanlie "slipperser". Så jeg kan fint like gjerne ha dem på en bytur/handletur på dagtid, som på stranden. Vanlige Cayman crocs er alt for brede og store for meg. Har også Mary Jane som jeg liker, men langt i fra så godt som disse. De sitter bare som støpt på foten og jeg føler bare at en svever. Så gode å gå med. Akkurat som om foten ligger i en perfekt seng som er formet. Bare gleder meg til at sokkene kan komme av for godt, for jeg synes de er best å bruke barbeint.

Sist redigert av Elisabet : 19-04-07 kl 21:43. Årsak: Skriveleif
Gammel 19-04-07, 21:35   #19
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer nok til å bruke dem mest som sandaler hjemme og rundt omkring til hverdags. Men kommer nok til å bruke dem litt mere enn jeg ville brukt vanlie "slipperser". Så jeg kan fint like gjerne ha dem på en bytur/handletur på dagtid, som på stranden. Vanlige Cayman crocs er alt for brede og store for meg. Har også Mary Jane som jeg liker, men lagt i fra så godt som disse. De sitter bare som støpt på foten og jeg føler bare at en svever. Så gode å gå med. Akkurat som om foten ligger i en perfekt seng som er formet. Bare gleder meg til at sokkene kan komme av for godt, for jeg synes de er best å bruke barbeint.

Ååå! Sånne tror jeg at jeg må ha!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:24   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg må bestille noen slike men kjøpte du de i samme størrelse du bruker i Cayman/Beach?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.