|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
![]() Finsko som er altfor store!Det er krise! Jeg har finsko eller "pumps" som det kalles som er et nummer for stort. De kippes av når jeg går med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finsko som er altfor store!Trikset vi brukte som barn, bomull i tåen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Finsko som er altfor store!På skobutikken kan du kjøpe noe som heter eller i hvert fall kalles "kippekappe". Dem limer du inne i skoene, bak på hælen og da blir de i hvert fall litt trangere bak. I tillegg, hvis det er lukket tå, har du jo det gode, gamle bomull i skoen-trikset. Bare stapp vanlig løs bomull foran til du ikke lenger kipper.
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Finsko som er altfor store!Jeg har et par sånne. Jeg har kippekappe bak, og et silikoninnlegg foran. Mykt og deilig å ha i skoene, og ikke ekkelt som bomull. Fåes kjøpt i skobutikken.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Finsko som er altfor store!Bomull var kriseløsning altså, trodde hun ikke kom seg i butikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finsko som er altfor store!Hva med et par ekstra sokker på, blir jo virkelig lekkert om du skal hanskjørt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|