Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere for noe fint da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-12, 08:44   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Hva fikk dere for noe fint da?

Vi hadde en flott julekveld og ungene fikk mye fint.

Vi fikk mye penger og endel småting.
Jeg fikk gitar av ungene.
Erik Bagger glass som er fine.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 09:02   #2
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk dere for noe fint da?

Jeg var heldig.
Fikk litt penger av svigermor + litt andre remedier.
Venninna mi hadde gått amok og kjøpt laptop til meg! Hun er gal!

Jeg hadde kjøpt nettbrett til mannen, og han ble veldig glad for det.
Så fkk jeg gaven fra han.....nettbrett! Helt likt det jeg gav til han!

Gammel 25-12-12, 09:04   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Vi hadde en flott julekveld og ungene fikk mye fint.

Vi fikk mye penger og endel småting.
Jeg fikk gitar av ungene.
Erik Bagger glass som er fine.

Var det av de hot n' cold glassene? Jeg fikk det til bursdagen av venninna mi. Jeg elsker de glassene.

Gammel 25-12-12, 09:05   #4
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Største gaven var å oppleve jr sin første virkelige forståelse og glede av jul

Men jr, broren hans og moren traff også blink med dette:
-Hellstrøm, Enkle og Perfekte retter og FIFA13 til PS3-
I tillegg ble det noen kr og klær osv.

Gammel 25-12-12, 09:05   #5
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Var det av de hot n' cold glassene? Jeg fikk det til bursdagen av venninna mi. Jeg elsker de glassene.

Jepp, men vi drikker jo ikke det så mye. Hmmm, får tenke på det.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 09:07   #6
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jepp, men vi drikker jo ikke det så mye. Hmmm, får tenke på det.

Jeg bruker dem til te, kakao, kaffe, brus, vann...alt mulig egentlig.

Gammel 25-12-12, 09:20   #7
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vist en stor unge for jeg fikk puzzlespill, lego, skjærebrett og strikkasokker.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 09:23   #8
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble mest glad for kokkekniv, ryggsekk, telysestaker og en fin kopp. Fikk mange fine ting!

Gammel 25-12-12, 09:25   #9
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bergans Myrullkåpe, fat til servicet vi samler på, ørepynt, Hardangerbestikk og ullsokker. Veldig fornøyd med kåpa!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 09:29   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk gangmatte, vannkoker, dessertskåler og mye annet. Det jeg ble mest glad for var et klovnebilde lillebror har laget i barnehagen, det var rett og slett råstilig. Og en juletrepynt storebror har perlet.

Gammel 25-12-12, 09:45   #11
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Kenwood major titanium
Og åtte nye rødvinsglass!!

Gammel 25-12-12, 09:50   #12
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk ullundertøy, kaffikanne og steikepanne, bl.a. Ungene fikk hver sin ukulele som var det kjekkeste. Vi hadde en veldig fin julekveld med utrolig god mat. Beste pinnekjøttet vi noen gang har smakt!

Gammel 25-12-12, 09:52   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk kitchen aid blender!! Og ganske mye penger rfa mamma. Ellers parfyme, varmeteppe, dobbelt vaffeljern, sjal, bøker, håndkler, cardigan med mer.

Gammel 25-12-12, 10:01   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk klokke av mannen min! En skikkelig fin en! Og av Kløver fikk jeg intet mindre enn tre hjemmeperlede kreasjoner, to halskjeder og et armbånd.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:14   #15
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk to støvsugere! Mannen og hans mor er ikke de beste på å kommuniserer om slikt.

Jeg elsker de små venninnegavene jeg får. Hjemmlagde øredobber, armbånd, hjemmestrikket hals og et dødninghodeskjerf.

Gammel 25-12-12, 10:15   #16
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk mye flott,men største overraskelsen var bilett til Bon Jovi.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:15   #17
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her har vi også fått mye fint og jeg synes det var ekstra morsomt og se at de gavene ungene ble mest glad for var strikkaplagg. Mellomste fikk lyserosa osloanorakk av venninna mi og eldste fikk tunika hos farmora. Begge tok klærne på med en gang. Ellers så ble mellomste var mest glad for lekematen hun fikk som var brødskiver med egg, ost og agurk og rosa hello-kitty crocs. Idag har hun oppdaget noen av de andre lekene hun fikk også. Det ser ut som om puslespill er en stor hit. Eldste fikk masse friendslego og var opptatt hele julekvelden. Minste(3,5mnd) fikk bare klær, men frydet seg over knitrende julepapir.

Og hva fikk jeg? Ikke så mye. Kokebok fra hellstrøm hos mannen. Jeg har gått å pekt på den i hele høst så jeg hadde vært svært forundret om jeg ikke hadde fått den. Ellers sengetøy og en fin engelsk tekopp.

Vi er veldig fornøyde og glade.

Gammel 25-12-12, 10:31   #18
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det vanket en god del lego til guttene og det var veldig populært. Jeg fikk ull fra Nøstebarn og lokk til bakebollene mine. Og et skjerf fra Becksøndergård. Alle er godt fornøyde.

Gammel 25-12-12, 10:41   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år fikk jeg masse fint. Mannen hadde tatt av helt, og jeg fikk Georg Jensen ringer - tre stk Fusion.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:42   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror alle skøyt gull med julegaver til ungene i år altså. De var strålende fornøyd med alt, og fikk alt de hadde ønsket seg.

Jeg fikk gavekort, penger, et nyyydelig smykke av mannen, dorthe genser og vannglass i serien vi samler på. Veldig fornøyd. Og ny sypute som pompen har sydd.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.