Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 14:07   #101
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

74 modell her . Rene barnet.

He-he, det var ikke rare forskjellen, nei! Jeg har 25 venner, jeg nå - delvis takket være gamle naboer, yngre fettere av mannen etc., men det er også en del jevnaldrende.

Gammel 19-04-07, 14:07   #102
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Synes det var vanskelig å søke. Ønsker å søke feks på fødselsår og hjemsted. Men på advanced kan man bare søke på hjemsted?

Vanskelig å finne noen på navn og for det er jo mange som har skiftet navn siden skolen.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 14:08   #103
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vanskelig å finne noen på navn og for det er jo mange som har skiftet navn siden skolen.

Har bare søkt på navn, jeg. Mange beholder jo sitt "pikenavn" som mellomnavn også?

Gammel 19-04-07, 14:09   #104
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det var vanskelig å søke. Ønsker å søke feks på fødselsår og hjemsted. Men på advanced kan man bare søke på hjemsted?

Jepp, det er bla. det JEG har selv, men jeg har satt pikenavnet mitt et sted i profilen, men det går det jo ikke an å søke på da. Jeg fant flere venner ved å lete gjennom vennelistene til de jeg fant, for de hadde som regel flere av de jeg kjente på vennelistene sine.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 14:13   #105
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ikke til å søke på by jeg Bergen vil jeg søke på

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 14:15   #106
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fikk ikke til å søke på by jeg Bergen vil jeg søke på

Hvis du går inn på advanced og velger Norway og skriver inn Bergen over, så får du iallfall ei liste frem med alle som bor i eller kommer fra Bergen. Litt mange å lete gjennom da, men.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 14:22   #107
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fant det nå. Mange ja... Er vel for gammel da.

Kan jo prøve her inne Bergen født i 1974

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:28   #108
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg er der. Men ikke mange kjente. Har vel en feeling å være blant de eldste der.

Me too. Fant masse elever, tidligere elever og venner av søstra mi (som er 8 år yngre enn meg...)
:gammel:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 10:30   #109
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

31 venner til nå... fant til og med en "distant" slektning i USA!! Moro dette!

Ikke sant Ryli??

Gammel 20-04-07, 10:33   #110
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jepp!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 15:55   #111
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Seksti venner.
Funnet igjen halvkusinene mine.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 16:03   #112
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Seksti venner.

Jeg har to.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 16:31   #113
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har to.

Jeg har rekruttert mange fra div skoler jeg har gått på. Kjempegøy å se bilder og sånt ti år etter.

Gammel 20-04-07, 16:45   #114
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Fant en stk ex. Ellers så ser det ut som de fleste er MINIMUM 10 år yngre enn meg..
Altså ikke noe sted for 34 åringer.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 16:52   #115
Pastill
Pauset

Standard

Fant en stk ex. Ellers så ser det ut som de fleste er MINIMUM 10 år yngre enn meg..
Altså ikke noe sted for 34 åringer.

Jeg er ikke SÅ mye yngre enn deg. Finner masse kjente. Kanskje bare jeg som er kjempepopulær da.

Gammel 20-04-07, 17:01   #116
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg er ikke SÅ mye yngre enn deg. Finner masse kjente. Kanskje bare jeg som er kjempepopulær da.

Tror det går en usynlig aldersgrense her et sted - rundt 31, vil jeg anslå. Jeg er oppe i 32 venner nå, men det er klart flest som er langt yngre enn meg. Mine gamle klassekamerater skjønner åpenbart ikke dette med Internett helt.

Gammel 20-04-07, 17:11   #117
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror det går en usynlig aldersgrense her et sted - rundt 31, vil jeg anslå. Jeg er oppe i 32 venner nå, men det er klart flest som er langt yngre enn meg. Mine gamle klassekamerater skjønner åpenbart ikke dette med Internett helt.

Tror du må ha truffet spikeren på hodet med den aldersgrensen, for jeg har truffet mange, og det var visst i grevens tid, da jeg bikker aldersgrensen om nøyaktig en uke.

Gammel 20-04-07, 17:41   #118
Pastill
Pauset

Standard

De aller fleste jeg kjenner er en del online. Uansett alder. T.o.m mamma og tanten min.
Kanskje det er et byfenomen?

Gammel 20-04-07, 18:30   #119
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror det går en usynlig aldersgrense her et sted - rundt 31, vil jeg anslå.

Det stemmer nok ganske bra. Jeg er 32 og finner ikke så mange kjente på min alder. Jeg finner derimot haugevis av søsteren min sine venner og hun er 26.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 18:46   #120
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

De aller fleste jeg kjenner er en del online. Uansett alder. T.o.m mamma og tanten min.
Kanskje det er et byfenomen?

Tja, i så fall er Oslo en dårlig by - i alle fall mine deler av den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.