|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Når rydder du ut jula? | |||
| Jeg rydder alltid ut jula første nyttårsdag |
|
78 | 30,95% |
| Jeg rydder første helgen etter nyttår |
|
90 | 35,71% |
Jeg holder meg til 13. dag jul, slik tradisjonen tilsier.
|
|
45 | 17,86% |
| Jula varer minst til påske hos meg |
|
4 | 1,59% |
| Annet (forklar) |
|
36 | 14,29% |
| Happy new year, Miss Sophie! |
|
14 | 5,56% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#183 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?
Jepp, samme her. Vi har ellers uhorvelige mengder pynt, viser det seg.
|
|
|
#184 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg lar også stjernen henge i vinduet en liten stund til. Det er fint med lys. NÅ har jeg tatt vekk alle sviblene også, de var begynt å bli brune. Men amaryllisene blir stående, de blomstrer nydelig. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg hadde planer om å vente, både pga kosen, pga manglende energi og fordi julen forkortet januar litt. Men lørdag fikk hele familien ånden over seg og kastet alt ut. Det vil si, det meste ble kastet på loftet. Det var herlig å få det bort. |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?I fjor var jeg på reise mesteparten av januar, og fikk aldri tatt den stoe sjauen. Så da ble det tatt litt nå og da, og til slutt ble alt ryddet bort av mannen og au pairen, som var drittlei alt sammen. Og skrekk og gru da jeg skulle ta det frem igjen! Bare rot.
|
|
|
#187 |
|
Curlingkone
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jer forsvinner jula as we speak.
|
|
|
#188 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jula har gradvis blitt borte de siste dagene. Treet står på terrassen nå. Granbar har vi sikkert i kroker og kriker frem til neste jul. |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Borte
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg tok bort all pynten på lørdag og brukte hele dagen(!) i går på å vaske og rydde skikkelig. Nå er det vinter i stua.
|
|
|
#190 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Er det noen (andre) som har sitt tre fremdeles? |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Leser
|
Jepp.
|
|
|
#193 |
|
Yes, we can!!
|
Renovasjonsetaten hentet dem for 5 minutter siden.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-01-13 kl 21:43. |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vårt står fortsatt. Lukter så deilig gran hver gang jeg går forbi. Det er riktignok ikke derfor det fortsatt står her, det skyldes heller latskap. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg var i bursdag på fredag, og der hadde jubilanten fått julestemning noe sent, så hun nektet å ta ned julepynt og tre enda.
|
|
|
|
#197 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg vil ikke ta ned stjerna i vinduet.
|
|
|
#198 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg elsker juletraer för jul og selve juledagene (julaften, 1. og 2. dag). Etter det kan det gjerne ryddes bort for min del. Vi pleier aa vente til kjapt etter nyttaarsaften, men heller för nyttaarsaften enn aa ha det for lenge. :gröss: |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg tok ned julegardinene idag. Vanligvis hiver vi ut jula 1. januar, men uforutsette hendelser gjorde at det ble litt forsinket i år. Nå skal jeg bare brenne siste rest av julelysene, så er det ikke mye som minner om jul her i huset lenger.
|
|
|
#200 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Naboen hiver ut juletreet ... nå?Jeg sa vi skulle ha jul fram til i dag, men Vesla fant ut at det var gøy å krype rundt i hele stua, og så hadde juletreeet morsomt glitter å dra i og fine nåler å spise på, så da måtte treet ut på fredag. Pynten er satt på loftet nå. Jeg har igjen å pakke bort julekrybba, brenne ned julelysene og ta bort juleduken fra stuebordet. Litt stusselig, synes jeg, og gleder meg til å handle primulaer og tulipaner for å pynte opp litt igjen nå til uka. |
|
|
|
![]() |
|
|