|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Vi har visst nettopp bestilt fra NetOnNet.no til en bra pris nå, har snakket om det lenge.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Så hvis jeg har Mac mini, ex antall iPadder og iPoder og iPhone så er dette noe som kan være bra å ha? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er apple-tv verdt å ha?
Ja, hvis du kjenner at det kan være en fordel å enkelt kunne streame ting via en tv
|
|
|
#25 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Til og med broren min har skjønt at den er uunnværlig.....hvis man har behov for å streame filmer, musikk, youtube, bilder, facebook, wva man nå måtte finne på nett. Kosa meg i går med å se filmen ( dokumentar) Beeing Elmo. Fantastisk artig. Og alle bildene mine |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Men hva gjør Appletv i tillegg til det dere har?
|
|
|
#28 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Vår er i daglig bruk.
|
|
|
#31 |
|
www.bomulls.no
|
Og her som vi har to, begynner faktisk lysten på en tredje å melde seg - til kjellerstua, der vi pt. ikke har antenneuttak.
|
|
|
#32 |
|
med mange baller i lufta
|
Vi må ha en oppe iallefall, så ungene kan bruke den tv´n litt mer!
|
|
|
#33 |
|
Skal rømme
|
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Jeg har epletv og en såpass gammel mac (sommer 2010) at det ikke går helt sømløst å dele skjermen. Måtte derfor bruke airparrot for å få vist det på tv, men om jeg da bruker mitt foretrukne filmvisningsprogram for å spille av film (VLC) og dele skjermen med tven via epletv så går temperaturen på macen opp i over 100 grader celsius. Så jeg sliter med min epletv, og siden det var dette jeg ville bruke den til så er jeg ikke helt sikker på om den var verdt å ha for min del.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Hvordan fungerer dette egentlig? Er det noen som gidder å forklare? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Skal rømme
|
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Eple-tv er en dings som gjør at du kan dele pc-skjermen med tven din. Sånn at alt du ser på pcen kan også sees på tven. Du kan spille av filmer, tv-serier, se nett-tv etc på pcen, og eple-tv viser det på tven.
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Akkurat no set storesøster og ei venninna og ser på Hjerterått. Nrk- nettv på iPad via airplay til apple-tv. Me bruker vår mykje. Det einaste eg sakner er mulighet til å leggja app direkte på apple- tv, t.d. Nrk nettv.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Som den impulskjøperen jeg er dro jeg avgårde og kjøpte i ettermiddag. Så nå er en stykk apple-tv koblet til og jeg har slått på deling på div. appledingser og itunes, pluss fått lagt inn airparrot på pcen. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Jeg bstilte meg netflix og ser det aldri rett og slett fordi tenåringene bruker den, og jeg ikke får brukt den. Veldig populært. Så nå har gubben bestilt et abonnement til, siden det er hans sønner som opptar min. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er apple-tv verdt å ha?Har ikke eple-tv men Samsung smart-tv, det blir kanskje noe av det samme? Eller, det blir vel mer som et 46"-nettbrett. Har Netflix og masse apper på den. I'm in love!
|
![]() |
|
|