|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
tankefull
|
Vogn som blir liten sammenlagt?Jeg ser etter en vogn som er god å trille, men blir liten sammenlagt, da vi har liten plass i bilen. Man må kunne sette babybag på den. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Babyjogger city elite blir knøtt sammenlagt, definitivt minst av de du nevner.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?City Elite er knall, så også City Mini.
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Brio Go. Den er litt breiere mellom hjulene men blir veldig flat. Synes ikke den tar noe særlig større plass i bilen enn TFKen. Om man tar av hjulene så blir den veldig liten. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
tankefull
|
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?
Hm interessant. Den hadde jeg ikke kommet på å vurdere en gang. Den har ikke svingbare forhjul? Jeg tenker at det er en stor fordel, men det er kanskje ikke et must? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ligger på barnas hus sine sider: http://www.barnashus.no/nettbutikk/d...ufacturer_id=2
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Få av de vognene har lange bager, det må i så fall være TFK-baggen, den er lenger enn de andre.
|
|
|
#10 |
|
tankefull
|
Ahh ser nå at jeg såg for meg feil vogn. Denne har jo svingbare forhjul, men de ser små ut. Vi har skogsveier utenfor døren, så er avhengig av at den er god å trille på sånt underlag. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Da er den kansje ikke den beste. Men den har kommet med vinterhjul nå som er faste som vil fungerer godt på et sånn underlag, men da er du uten svingbare igjen. Bagen er hvertfall stor og sittedelen også. Vi bruker den som hovedvogn og har TFKen i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Jeg har trillet Brio Go på skogsveier, og skulle jeg hatt baby nå, er jeg ikke i tvil om hva jeg ville valgt, spesielt ikke med sommerbaby. Nå får man jo uansett vinterhjul for de (få) dagene man trenger det. Brio Go har en helt fantastisk fjæring, jeg har aldri opplevde bedre på noen vogn som ikke har fire faste hjul. Jeg
|
|
|
|
#14 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Signerer Input - Go er fantastisk
|
|
|
|
#15 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Den blir også liten i bilen, og tar man av hjulene (enkeltpenkelt) så blir den enda mindre
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Jeg synes Go er en milliard ganger bedre enn Bugaboo. Jeg solgte min første Go for å ha Bugaboo, hadde den i en mnd. eller så før jeg solgte den til fordel for Go igjen.
|
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?Den er mye mykere. Bugaboo er jo helt stiv når du triller den mens Go gynger mye mer på grunn av fjeringen. Det var den forskjellen jeg kjente når jeg prøvde en for litt siden. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Søt og rar
|
Sv: Vogn som blir liten sammenlagt?EasyWalker får plass i min Toyota Yaris. Det gikk så vidt med bagen også, som er både romslig og fin. Men bakhjulene må tas av hvis det skal gå.
|
![]() |
|
|