Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilket husarbeid misliker du minst og mest

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-13, 21:06   #41
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket husarbeid misliker du minst og mest

Det å brette klær er for så vidt greit. Men det å få sammenbrettet tøy på riktig plass, det er det ingen i dette huset som liker. :skuer utover kurvene med rent tøy:

Gammel 10-01-13, 21:09   #42
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg elsker å lage mat og liker ikke noe særlig annet husarbeid i det hele tatt.

Bortsett fra at "elsker å lage mat" kan byttes ut med "syns det er helt greit å lage mat". Den dagen jeg vinner i Lotto skal jeg ansette hele staben fra Downton Abbey.

Gammel 10-01-13, 21:24   #43
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Brette tøy og legge det på plass, men det synes kjæresten er greit.
Tørke støv er heller ingen favoritt, og det liker ikke kjæresten heller så det blir min jobb.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 22:02   #44
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Det værste jeg vet er å brette klær og legge på sengetøy. Matlaging er nok det jeg liker best.

Gammel 10-01-13, 22:50   #45
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker minst å handle mat of å legge på plass klær i skuffer og skap. Det burde liksom ikke være så ille, men jeg blir bare så sur av det.

Gammel 10-01-13, 23:02   #46
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker aller best å måke snø, men det er vel ikke husarbeid ?

Minst liker jeg å legge klær inn i skapet.

Gammel 10-01-13, 23:06   #47
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker tydeligvis ikke å legge klær i skapet. :klær her og der:

I dag har jeg gjort to av det jeg liker minst: vaske bad og rense marsvinbur.

Jeg liker best å smårydde.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 00:00   #48
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brette klær, og legge på plass
Bytte på sengene
Støvsuge

Resten av husarbeidet synes jeg ikke er så galt

Gammel 11-01-13, 07:38   #49
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Bære klesvask rundt i huset, holde det ryddig, skrape bil, feste bilseter, lage mat og tømme musefeller () er det jeg liker minst.

Jeg syns det er helt ok å vaske hvis det er ryddig, sette på klesvask og bake kaker. Handlng liker jeg også, det er helt fint.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 08:02   #50
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skavise:

1. Matlaging
  2. Handling
  3. Rydding av kjøkken (dette inkluderer rydde etter middag)
  4. Ta ut av oppvanskmaskin (det er kjedeligere enn å rydde inn)
  5. Rydde i skuffer og skap
  6. Rydde i klær
  7. Sette på vaskemaskin
  8. Rydding av stue
  9. Vask av bad
  10. Støvsuging
  11. Vindusvask
  12. Støvtørking
  13. Gulvvask
  14. Sengetøyskift
  15. Ta ut av vaskemaskin, henge opp og rydde bort klær
Jeg hater klesvask. Ikke å sette på, men alt det andre. Jeg er veldig glad i "dyprydding". Jeg hadde sannsynligvis vært enda mere glad i å rydde hvis vi hadde litt bedre plass. Jeg kjenner at lite plass gjør det meste av husarbeid ganske frustrerende.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 08:45   #51
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

1. Vaske klær
2. Vaske badet
3. Vaske gulv
4. Støvsuge
5. Henge oppklær
6. Sette inn i oppvaskmaskinen
7. Lage mat
8. Vaske dusjkabinett
9. Vaske vindu
10. Bretteklær

Ja, 10 er verst.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.