Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor sent får barna dine ringe til venner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 23:04   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Hvor sent får barna dine ringe til venner?

Er det for sent for en 8-åring å ringe en klassevenn kl.22?
På hustelefonen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:08   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?

Nå har ikke jeg så store barn, men svarer allikevel. Ja, jeg synes kl.22 er for sent.
Trodde 8-åringer var i seng for lengst kl. 22.00, men det er kanskje en ønsketenkning for fremtiden.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:11   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

22 er altfor sent spør du meg. Jeg har ikke barn i "ringealder" enda, men hun kommer ikke til å få ringe folk verken for tidlig eller for sent. Bør ikke de fleste 8-åringer være i seng så sent?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:11   #4
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Min 8 åring er som oftest i seng klokken 22. En gang i blandt i helgene er han litt lengre opp men jeg tror ikke han får ringe til andre unger etter klokken 20.00.

Sist redigert av linka-mor : 20-04-07 kl 23:17.
linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:14   #5
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min snart 8 åring har vært i seng lenge hun når kl er 22.

Gammel 20-04-07, 23:14   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ja, det synes jeg er for sent. Min snart 8-åring er i seng klokken 22 selvom der er helg og fridag i morgen. Mobil har hun heldigvis ikke enda!

Gammel 20-04-07, 23:16   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Er det for sent for en 8-åring å ringe en klassevenn kl.22?
På hustelefonen.

Eh, ja? Er det normalt at åtteåringer er oppe så lenge? Min tiåring er i seng før det. Her får de ikke ringe etter klokken åtte.

Gammel 20-04-07, 23:17   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Min åtteåring er i seng åtte i ukene og ni i helgene, så da måtte han i alle tilfelle ringe i søvne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:17   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når min datter var 8 år så var hun i seng lenge før kl 22.00 om kvelden og det samme skal junior være til neste år når han blir 8 år.

Ringer ikke til andre unger kl 22.00 om kvelden etter min mening.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:18   #10
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jenta mi på 7,5 er i seng senest klokka 21, så det er helt uaktuelt å ringe klokka 22.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:22   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er for sent å ringe en voksen kl 22 også jeg da :trøtt: .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:23   #12
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alt for sent. ;jupp:

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:24   #13
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Eh, ja? Er det normalt at åtteåringer er oppe så lenge? Min tiåring er i seng før det. Her får de ikke ringe etter klokken åtte.

Det vet jeg lite om, men noen er det i alle fall.
Min 8 og 10-åring er i seng lenge før. Bare så det er sagt.

Nå er det andre gang siden påske ei skolevenninne av min nest eldste ringer så sent.
Begge gangene har det dreid seg om "barnevakt".
Jeg er mildt sagt litt sjokkert, og måtte høre om dette var vanlig.
Dette er ei jente min datter leker lite med, så det er ikke noe nær venninne av henne.
Mamma`n sitter i bakgrunn og dikterer, så jenta har ikke snokringt heller.

Det er vel ikke vanlig å spørre ukjente om barnepass heller, er det?
Foreldrene er høyt utdannet, med gode jobber, så en skulle tro de hadde litt antenner.
I påsken virket mamma`n sur da jeg svarte det ikke passet. Vi skulle på sykehuset med vår 2-åring.
De skulle jo tross alt på jobb, og datteren hadde ingen steder å være?

Gammel 20-04-07, 23:24   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Datteren ringte for å spørre om hun kunne være hos dere? Ærlig talt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:25   #15
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes det er for sent å ringe en voksen kl 22 også jeg da :trøtt: .

Jeg også. De få gangene jeg gjør det, er det fordi det er viktig og jeg vet at vedkommende sitter sent oppe.

Gammel 20-04-07, 23:26   #16
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Datteren ringte for å spørre om hun kunne være hos dere? Ærlig talt.

Ja? Foreldrene skulle bort. Sikkert jobb igjen...

Gammel 20-04-07, 23:29   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sosiale antenner?

Gammel 20-04-07, 23:31   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Parabolantenne, tenker jeg at vi sier.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:33   #19
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Ikke etter kl 20!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:33   #20
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette høres veldig merkelig ut, bella.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.