|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() iPad vil ikke kople på WifiJa, overskriften sier vel sitt.
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiFunnet riktig nettverk og nettverkskode?
![]() |
#3 |
Skinner
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiNettverket finner den, men når jeg trykker på nettverket, så vil den ikke kople til.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiHar du prøvd å trykke på "Forget this network"? (Vet ikke hva det det står på norsk, "Glem dette nettverket" antakelig.) Og så finne nettverket og koble opp på nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiTipper du har tastet feil passord en gang, så ligger dette på nøkkelringen nå og ødelegger. Tipper trikset til tjolahopp fungerer ("glem dette nettverket"). Gå på Systemvalg->Nettverk->Avansert. Marker nettverket og trykk på minustegnet. Forsøk å koble til igjen, og du blir bedt om passord på nytt. Tast riktig passord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiHar du slått iPad-en av og på? Det hender av og til at laptopen min ikke finner nettverket hvis jeg har hatt den i hvilemodus og slår den på igjen, og da er det restart som er trikset.
![]() |
#7 |
Skinner
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiJeg elsker FP, men jeg har jo prøvd alt dette. Jeg har stengt alle programmene, jeg har skrudd den av og på. Logge på har jeg ikke engang gjort - det er et åpent nettverk med tilkopling over internett. Og å glemme nettverket og kople på kan jeg ikke gjøre før jeg har logget på en gang. :snufs:
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiOm du ikke har prøvd det også, prøv en hard reset bare for å ha gjort det: Hold inne Home-knapp og power-knappen helt til eplet dukker opp på skjermen (som blir svart først).
![]() |
#9 |
Skinner
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiTestet og funker ikke, torsk.
![]() |
#11 |
Skinner
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiJeg er på et hotell, det kan hende jeg ikke blir så populær om jeg finner den og gjør det, eller?
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiJeg har også hatt problemer med ipad og hotellnettverk. Et Thon-hotell og et quality hotell mener jeg å huske. Hjemme (og andre steder) fungerer den fint. Men da er det jo i tilfelle rart at den ikke kobler til telefonen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPad vil ikke kople på Wifi
Det er ikke sikkert det hjelper å glemme nettverket, men du skal ikke velge det for å glemme det. Du skal trykke på den blå pilen til høyre for å komme inn på innstillingene for nettverkstilkoplingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiDu har ikke fått et sånt hotellpassord som bare virker på X (f.eks. to) dingser av gangen? Vi har typisk måttet be om 2-5 passord på hoteller for å få koblet opp alle dingsene våre når vi er der alle tre.
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2015
![]() |
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiFikk du til den Ipadden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiJeg hadde det problemet en gang og da funket det når jeg slo på at den skulle godta cookies. Det står i innstillinger et eller annet sted.
![]() |
#19 |
Skinner
![]() Sv: iPad vil ikke kople på WifiJeg har fortrengt hendelsen og aner ikke hva som skjedde etter denne tråden. Men jeg kan ikke huske problemstillingen, så det betyr at den nok kanskje var koplet til hotellet og ikke iPad, i alle fall.
![]() |
|
|