Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 10:59   #401
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Ikke akkurat klær, men gleder meg veldig til denne posen fra dotedot.com kommer i posten.

Er det en "ertepose"? Jeg kikket på dem her om kvelden, er på utkikk etter en avløser til vinterens skinnpose.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-04-07, 11:13   #402
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det en "ertepose"? Jeg kikket på dem her om kvelden, er på utkikk etter en avløser til vinterens skinnpose.

Jepp, det stemmer! Har sett den i virkeligheten og, og den er superfin. Kjekk å ha nå framover og til sommeren. Man kan jo bare justere med klær, evt. ekstra teppe/dyne inni.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 19-04-07, 11:49   #403
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, det stemmer! Har sett den i virkeligheten og, og den er superfin. Kjekk å ha nå framover og til sommeren. Man kan jo bare justere med klær, evt. ekstra teppe/dyne inni.

Vi har ertepose og den er helt super

Gammel 19-04-07, 17:14   #404
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte meg en ny mammabukse i dag:

Og her er den forrige jeg kjøpte. Gjett om jeg ble sur da den var nedsatt med 200 kr nå, og jeg kjøpte min til 500 kr for to-tre uker siden

Og halv pris av rød pris sko på Wedins

Det var ganske stor fargeforskjell på dem, den ene er mer mørk og mer shiny enn den andre, så jeg tror jeg stikker tilbake i morgen og bytter dem for å få lik farge.

Gammel 19-04-07, 17:30   #405
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Så fin mammabukse og så satt den kjempefint på deg.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 19-04-07, 18:28   #406
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Så fin mammabukse og så satt den kjempefint på deg.

Jeg er ganske fornøyd, og merker godt på utvalget at det er en smule bedre enn da jeg gikk gravid for 3 år siden

Gammel 19-04-07, 18:45   #407
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

LilleLeo: Kjempfin bukse og søte sko.

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 19-04-07, 20:26   #408
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ikke akkurat klær, men gleder meg veldig til denne posen fra dotedot.com kommer i posten.

Med dette innerstoffet:

Å, denne var utrolig fin!
Hadde vi ikke hatt sommerpose, skulle jeg hatt en sånn.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 19-04-07, 21:51   #409
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Stilig pose, marikken! Skulle nesten ønske jeg hadde mer bruk for sånt.

Gammel 19-04-07, 23:42   #410
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg kjøpte meg en ny mammabukse i dag:

Kjenner jeg nesten er frista jeg nå (Bare nesten) Lei av å ikke finne bukser som passer denne lite fjonge eplefasongen jeg har dratt på meg.

Kjempefine var dem!

Tilden er ikke aktiv  
Gammel 20-04-07, 16:12   #411
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt en chynky cardigan fra Marc Jacobs i sort
Viser den frem i beige også (vanskelig å se detaljer på sorte klær)

Kjempekul

Og en jersey grå MJ kjole

Gammel 21-04-07, 20:35   #412
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg hermet etter Trulte, og har kjøpt denne:

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Og så rasket jeg med meg denne:

Begge fra Mads og Mille.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 21-04-07, 20:55   #413
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og i dag har jeg bestilt sovesofa i denne turkis-fargen:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 21-04-07, 21:33   #414
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt meg ny sykkel i dag, med matchende hjelm og sykkelflaske. Og sykkelhansker og sykkelbukse. Lækker var buksen. *vralte vralte*

Jeg var også og hentet en stooor pakke fra HM på posten i dag. Masse sommertøy til Jonas, og endel til meg også.

I går fikk jeg pakke fra Danmark med en OXMO kjole. Den var utrolig flott. Og en D&G t-shirt. Flott den også. Så nå er jeg i grunn klar til sommeren.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 21-04-07, 22:49   #415
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte denne til Aurora tidligere i uken:

Den er i tre, og egentlig mye finere i virkeligheten enn på bildet.

Gammel 21-04-07, 22:59   #416
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjøpte denne til Aurora tidligere i uken:

Den er i tre, og egentlig mye finere i virkeligheten enn på bildet.

Den så flott ut! Hvilket merke?
Snuppa hadde blitt lykkelig for en slik, og hun blir jo tre år snart ...

Gammel 21-04-07, 23:16   #417
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Den så flott ut! Hvilket merke?
Snuppa hadde blitt lykkelig for en slik, og hun blir jo tre år snart ...

Melissa & Doug, vet ikke om det selges i Norge.

Gammel 24-04-07, 06:21   #418
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

I dag kom den endelig:

Mountain Buggy Urban Fifties Limited ed.

Gammel 24-04-07, 09:05   #419
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig Majsa!!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 24-04-07, 09:17   #420
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du verden så lekker ei vogn, Majsa!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.