Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fine sølvringer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-13, 23:17   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine sølvringer?

Jeg ønsker meg en stor, enkel sølvring, men jeg finner ingen jeg faller for sånn helt. Jeg liker smykker fra små designere mer enn gullsmedmykker, men det må ikke bikke helt over i altfor alternativt heller. Har dere noen tips til en fin hverdagring?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 23:31   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Fine sølvringer?

Jeg synes Juhls har en del fint.

Gammel 19-01-13, 23:39   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips! Jeg likte den hamrede ganske godt. De andre var litt for stæsja til å være hverdagsring for meg, tror jeg.

Gammel 19-01-13, 23:40   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blitt veldig glad i Islandsk smykkedesign:

Kan kjøpes her.

Denne har jeg kjøpt meg: (den er ikke til hverdagsbruk)
Sølvring med sten som illustrerer Vatnajökull

Designeren heter Ingi Bjarasson, han lager mye lekkert syntes jeg.

Sist redigert av Fløyel : 19-01-13 kl 23:49.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 23:51   #5
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Pandora har noen fine syns jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 23:59   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Denne fra Tiffanys likte jeg godt.

Gammel 20-01-13, 00:02   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

LEKKER! Løp og kjøp.

Gammel 20-01-13, 10:30   #8
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Har du vært nede i kjelleren på Norway Design og tittet? Jeg synes de har mange kule sølvringer der som du ikke vil se på annenhver hånd.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 10:33   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sjekket etsy?

Gammel 20-01-13, 11:57   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Scilla: nei, ikke i det siste. Det kan jeg gjøre!

Che: har sjekket både etsy og epla, men fant ingen jeg likte. Veldig mye tynne ringer.

Gammel 20-01-13, 12:08   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er litt røffere/mindre feminin enn ringen du viste fra Tiffanys, men den var forholdsvis rimelig, mener jeg å huske. Kjøpt hos Namaste i Trondheim. Kan sikkert finne ut merket om det skulle være av interesse.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (3,8 KB, 176 visninger)
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 12:09   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (4,5 KB, 176 visninger)
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 19:26   #13
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Den fra Tiffanys var kjempefin.

Gammel 20-01-13, 19:58   #14
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Denne fra Tiffanys likte jeg godt.

Fin! men det vil ikke sette seg fast alskens grums inni der da?
I kjelleren til Norway Designs får du Forresten kanskje noe på salg om dagen - de har nettopp hatt oversvømmelse.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 20:02   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den fra Tiffanys var kjempefin. Akkurat sånn jeg kunne tenkt meg. Dyr? Går det an å bestille derfra?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 20:08   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

$230 tror jeg? Så ikke helt hinsides. De har webshop, men jeg sjekket ikke om de sender til Norge.

Jeg tror ikke det vil sette seg fast mer i denne ringen enn i andre ringer med mønster.

Gammel 20-01-13, 20:57   #17
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sjekk ut Efva Attling sine ringer Masse fint.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 14:43   #18
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Efva Attling har mye fint men jeg har også kjøpt Edblad ringer

De holder seg kjempefint og er fine til det meste. Prisklasse mellom 250,- 400,- hos Lars & Johanna.se. Har handlet fra de flere ganger.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.