Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tilbud på fine dørskilt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-13, 22:35   #41
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fine dørskilt

Har ikke fått.
Men har jo betalt, så håper jo det kommer snart.

Gammel 22-01-13, 22:37   #42
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Har dere fått dørskiltet?

Jeg fikk i dag, og er veldig misfornøyd. Jeg brukte en originalfil fra Fame (hadde kjøpt bildefilene) som var lys og tydelig på hvit bakgrunn. Skiltet var mørkt, ansiktene våre er mørke med orange skjær, skyggene er nesten svarte. Selv den hvite bakgrunnen virker mørknet.

Jeg kommer til å klage.

Så kjedelig....
Det er Eurofoto som produserer dørskiltene med bilde for ukeplan.no. Viktig for dem å få tilbakemelding hvis de ikke leverer varene slik de burde.
Jeg veldig fornøyd med mitt dørskilt, men det var uten bilde....

Gammel 22-01-13, 22:44   #43
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fryktelig spent jeg også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 22:50   #44
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min står visst i produksjon enda.
Bestilt 11., januar, har de jaggu tatt seg god tid om ikke annet.

Regningen kom jo i posten i forrige uke engang.

Gammel 22-01-13, 23:36   #45
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Vi har bodd her i straks 3 år uten dørskilt. Men nå er familien straks komplett, så jeg tror jaggu jeg også skal bestille et!

Familien ble komplett dagen etter at jeg skrev dette, så jeg har også bestilt. Kun tekst.

Gammel 22-01-13, 23:42   #46
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Kanskje de ikke produserer før du har betalt?

Betalte samme dagen regninge kom.
Så de pengene skal de ha fått.

Gammel 22-01-13, 23:57   #47
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg betalte etter at jeg fikk skiltet.

Gammel 23-01-13, 00:04   #48
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg betalte etter at jeg fikk skiltet.

Når bestilte du da?

Jeg bestilte 11.januar.
Lurer på om jeg må sende en mail lissom.

Gammel 23-01-13, 00:35   #49
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Når bestilte du da?

Jeg bestilte 11.januar.
Lurer på om jeg må sende en mail lissom.

Jeg bestillte 9.januar...
Har du fått bekreftelse med sporingsnr på mail? Det fikk jeg når det var sendt. Fikk også beskjed når skiltet var ferdigprodusert....

Gammel 23-01-13, 00:39   #50
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg bestillte 9.januar...
Har du fått bekreftelse med sporingsnr på mail? Det fikk jeg når det var sendt. Fikk også beskjed når skiltet var ferdigprodusert....

Logga inn å da står det at det fortsatt er i produksjon.
Men må jo si det har vært i produksjon en stund da.

Gammel 24-01-13, 01:07   #51
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg bestilte 13.01 og min ordre er også i produksjon.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 01:17   #52
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått hentelapp på mitt.

Gammel 24-01-13, 02:07   #53
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Pøh. Vi har eid bolig siden 1998 og har aldri hatt dørskilt.

Pokker, nå skulle jeg inn og si at jeg lå på førsteplass, med bolig fra 2000 og aldri hatt dørskilt

Skal heller ikke ha dørskilt. Holder lenge at navnene våre står inni postkassen.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 12:57   #54
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg sendt en epost med klage. Vedlagt et bilde hvor jeg holder dørskiltet mot dataskjermen.
Vanskelig å ta bilde gjennom pleksiglass, men dere ser det er skikkelig mørkt. Tatt med mobiltelefon, så dørskiltet har klarere detaljer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg dorskilt3 ed.jpg (47,3 KB, 87 visninger)
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 13:26   #55
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Oi, stor forskjell ja!

Gammel 24-01-13, 14:12   #56
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Oi, stor forskjell ja!

Jeg fant ikke bedre kamera enn mobilen. Bakgrunnen på skjermen er rent hvit, og "eggehvit" på skiltet, ikke beige. Men likevel. Jeg ba om å få et nytt dørskilt. Jeg vil ikke henge opp det jeg har fått. Jeg spurte også om det var noe feil med filen jeg sendte inn. Originalfil med mange tusen piksler reagerer kansje på en annen måte enn jpeg-filer med lavere oppløsning? De håndterer vel mest slike bilder. Jeg kan sende inn en med lavere oppløsning og i svarthvitt hvis de vil ha det. Får vente på svar.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 14:59   #57
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Har også sendt mail og etterlyst.
Syns 11 til 24, er lovlig lang tid for produksjon.

Gammel 24-01-13, 15:16   #58
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte den 15. og det står at den nå er produsert og jeg har fått e-post om at skiltet er ferdig produsert og postlagt. Mailen fikk jeg den 22. januar.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 15:33   #59
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg bestilte den 15. og det står at den nå er produsert og jeg har fått e-post om at skiltet er ferdig produsert og postlagt. Mailen fikk jeg den 22. januar.

Åja enda flottere.
At folk som har bestilt etter meg, får før.
Ja blir spennende å se nå da, hva de svarer på mailen om de i det hele tatt svarer vel og merke.

Gammel 24-01-13, 15:39   #60
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Tolmodig som jeg er.
Så ringte jeg de.

Og den var ankommet posten.
Kom igår faktisk.

Så aner ikke hva som er greia, for den står fortsatt i produksjon, og jeg har ikke motatt noen beskjed om at den er kommet.
Men har nå fått kollinr, så kan jeg hente den etterpå når jeg skal hente ungene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.