|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Hva skal jeg bake til jobblunsj?Jeg har fått ansvar for fredagens "ukeslutt" og det vil si noe søtt etter maten. Slipper ikke unna med grove horn eller skinkesnurrer med denne dagengjengen gitt.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 25-01-13 kl 00:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj ?Denne er knallgod hvis du liker søte kaker, og enkel å lage. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?Takk for tips damer ! Snickerskake har jeg ikke laget siden jeg var 20
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?Brownieskake blir aldri feil. Denne oppskriften her er super enkel og super god og kaka blir bare bedre om den blir laget kvelden før og kan bare stå i romtemperatur hele tiden. Lages i vanlig langpanne med bakepapir i. Jeg må steke min akkurat 30 minutter for at den skal bli passe. 25 minutter blir for lite har jeg erfart, men det er litt forkskjell på ovner. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?Suksessterte er også skikkelig godt og kan lages som langpannekake.
|
|
|
|
#8 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?Brownieskaka di bør en kanskje ha is til Elisabet ?
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?http://trinesmatblogg.no/2011/11/10/...koladesnurrer/
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?Nei, det er sjokoladeknuter jeg mener: http://trinesmatblogg.no/2010/10/13/...okoladeknuter/
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?Om du teller kalorier og har lys til å smake litt selv også, kan du kanskje bake kokosbollekake - det tror jeg er en kalorivennlig variant av kake.
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
Jeg lager den i langpanne. Da blir den akkurat passe, ganske flat, men fine biter!
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Nei den er saftig og god og trengs ikke is til. Jeg bruker den mest uten is til egentlig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg bake til jobblunsj?Gulrotkake |
|