|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Ville du slettet tråden? | |||
Jeg ville slettet tråden hvis jeg følte at jeg hadde utlevert for mye |
![]() ![]() ![]() ![]() |
54 | 54,00% |
Jeg ville ikke slettet tråden selv om jeg følte at jeg hadde utlevert for mye |
2 | 2,00% |
Jeg ville slettet tråden hvis den ble ubehagelig for meg |
7 | 7,00% |
Jeg ville ikke slettet tråden selv om den ble ubehagelig for meg |
7 | 7,00% |
Vet ikke |
9 | 9,00% |
Jeg ville slettet tråden etter at den hadde dødd ut |
13 | 13,00% |
Jeg ville aldri slettet noen tråd |
8 | 8,00% |
Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Ville du slettet innlegget ditt?Hvis du hadde anledning til å slette en diskusjonstråd du har startet, fordi den utviklet seg slik at du følte den ble ubehagelig av ymse grunner. Ville du da ha slettet tråden, eller latt den fortsette med tanke på interessen til andre her på forumet? (På M1 og M2 kan man forøvrig slette) Sist redigert av Pelikan : 28-01-13 kl 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Ikke slettet. Kanskje tatt vekk noe av mitt eget innhold hvis jeg angret noe utlevering.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Ikke slettet, men evt tatt bort noe av det jeg evt angret. Sletting av tråder er en uting med mindre det er helt åpenbare grunner til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg sletter hvis det er personlig, men ikke mens diskusjonen fremdeles er varm. Og det trenger ikke være veldig personlig heller, jeg kunne slettet tråden til Musemus, jeg også, men jeg ville som sagt ventet til den døde ut. Og ikke fordi den ikke gikk min vei, men fordi det sto ting om ungene og mannen min i den. Det er nok.
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg la til undersøkelse, med litt mer utbroderte alternativer.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg har slettet tråder i ettertid, etter diskusjonen var dødd ut. Midt i diskusjonen hadde jeg aldri gjort det.
![]() |
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?
Samme her, med unntak av kanskje'et for utleveringer jeg angret på. Om jeg følte at noe ble veldig ubehagelig grunnet utlevering av mitt privatliv, hadde jeg helt sikkert fjernet det aktuelle innlegget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hva med:
![]() |
![]() |
#12 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg ville ikke slettet. Kanskje latt tråden leve sitt eget liv uten mer deltagelse fra min side, men jeg synes andre kan få gjøre seg ferdig med temaet/diskusjonen.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Nei, jeg ville ikke slettet. Eneste gangen jeg har slettet har vært dersom jeg har sitert et innlegg, og den jeg siterte ber om at jeg sletter det.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg hadde slettet hovedinnlegget dersom det var personlig utleverende og latt tråden stå om den hadde gått over i mer generell karakter.
![]() |
#16 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg ville slettet tråden om jeg hadde utlevert for mye. Eller rettere sagt, hvis jeg synes den hadde vært litt for privat til at jeg vil den skal bli liggende. Jeg pleier da å si i hovedinnlegget at jeg vil slette etter kort tid. Nå legger jeg ikke ut alt for private ting i utgangspunktet, så det pleier ikke å være et problem. Forøvrig synes jeg det er greit å få andre sine synspunkter på saker, eller jeg må ha en liten utblåsing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Og da er folk forberedt på det, og deri ligger vel forskjellen på om det reageres eller ikk tenker jeg.
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Jeg har slettet innlegg som har vært veldig personlige etter noe tid. Men det er en forskjell på disse innleggene som stort sett er et spørsmål om råd og hjelp til noe personlig, og en problemstilling som legges frem slik at den innbyr til diskusjon synes jeg. Jeg sletter ikke innlegg fordi jeg får motbør i en diskusjon.
![]() |
#19 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Muligens etter at diskusjonen hadde dødd ut. Jeg synes det er på grensen til frekt å slette mens andre medlemmer fremdeles diskuterer i tråden. Ja, gitt at det fremdeles var Eet ok nivå på diskusjonen, ikke sjikane e.l (her oppfatter jeg uansett forumjusitisen på FP som uovertruffen, så akkurat det ser jeg på som svært usannsynlig.).
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ville du slettet innlegget ditt?Personlige innlegg og tråder kan jeg slette ja, men da pga akkurat det, og fordi at jeg ikke ønsker at temaet skal ligge ute så lenge. Men om en tråd sporer av eller tar en uventet retning for min del, så er ikke det noen grunn til å slette. Jeg tenker at skriver man noe på nett, så må man forvente at det kan gå i en annen retning enn ønskelig, og det må man bare ta med, eller la vær å skrive noe som helst.
![]() |
|
|