Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 16:17   #181
Sarelle
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2007
Sarelle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Facebook?

Jeg har ikke funnet noen fra skoletiden og kun en som jeg kjenner i dag som jeg vet er registrert der...

Sarelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:18   #182
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har funnet mange gamle studievenner! Veldig kjekt!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:15   #183
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke mange kjente jeg har sett heller dessverre.

Noen som vet hva jeg skal krysse av for på politiske interesser når jeg er medlem i Venstre ?

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:37   #184
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liberal?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 22:39   #185
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jo men om alle gjør seg så private at ingen kan se en så blir det jo umulig å finne noen? Eller har jeg misforstått?

Jeg klarer fint å ha/ta kontakt med gamle bekjente per SMS, mail eller telefon *gammeldags*

Gammel 22-04-07, 22:42   #186
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jo men om alle gjør seg så private at ingen kan se en så blir det jo umulig å finne noen? Eller har jeg misforstått?

Jeg klarer fint å ha/ta kontakt med gamle bekjente per SMS, mail eller telefon *gammeldags*

Nei navn og evt profilbilde kommer uansett opp om man søker.

Jeg klarer sende sms og sånt jeg og, men hadde neppe gjort det til bestevenninnen jeg hadde i åttende og sånt.
Dessuten er dette mye lettere. Og jeg har blitt invitert på to forksjellige reunionfester som neppe hadde ramlet inn per sms.

Men hver sin smak. Jeg kan bare ikke se at det er så farlig og skummelt som det tydelig er for en del.

Gammel 22-04-07, 22:54   #187
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

jeg har vel ca hundre venner nå, men alle kan jo ikke kalles venner akkurat da, mer bekjente.
Men utrolig artig å se/lese hva folk driver med.

Gammel 22-04-07, 23:03   #188
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan får jeg lagt inn andre bilder enn det som vises i profilen?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:05   #189
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Under fotoalbum, og legg til bilder eller noe sånn.

Gammel 22-04-07, 23:08   #190
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte laste ned noe for å få opp fotoalbum visst....

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 10:46   #191
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg føler meg gaaaaaammel!

Er det håp om mitt oldiskull kommer diltende etter?

Du får rope ut om du trenger en venn.

Jeg fant veldig få til å begynne meg jeg også, men fler og fler registrerer seg.
:Skikkelig hekta:

Gammel 23-04-07, 12:02   #192
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

*hekta*

Det skjedde brått, gitt!

Gammel 23-04-07, 21:06   #193
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Okei, nå trenger jeg litt hjelp her. Jeg valgte først å stå registrert utenfor noe nettverk, siden flere av mine bekjente gjorde det samme. Disse kom jo ikke opp på vennelista mi om jeg var med i et nettverk. Vel, jeg har hoppa inn og ut av Norway-nettverket et par ganger nå, og jeg skjønte jo etterhvert at det var ganske ulurt. Nå står jeg uten nettverk frem til 20. juni, grunnet en dusteregel som kun tillater maks to nettverkskifter av gangen.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal søke på bredest mulig basis. Har forsøkt "advanced search" (knappen øverst til venstre når jeg står i profilen min) - men da får jeg opp følgende melding: "Advanced search will only search within your friends." Det er jo ikke det jeg er ute etter, da. Finnes det ingen annen søkemulighet om man ikke er med i et nettverk? I så fall syns jeg det er skikkelig teit.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 21:25   #194
Pastill
Pauset

Standard

Du burde stå i "norway" nettverket. Da kommer du automatisk opp når andre fra samme nettverk søker i feks hverandres vennelister.

Gammel 23-04-07, 21:33   #195
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke medlem i noe nettverk. Jeg søker i "all networks".

Gammel 23-04-07, 21:43   #196
Pastill
Pauset

Standard

Hos meg kommer automatisk "norway" venner opp, også er det et alternativ for "all networks".

Gammel 24-04-07, 11:55   #197
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Og gjett hvem som poket meg i dag!!

MAMMA!

Jeg må ringe. Hun må komme seg ut. Vil da ikke ha henne der .
Eller. Kanskje det er flere i den generasjonen som kommer der også etterhvert?

Mammaen min er også der inne, og det er visst min skyld...
Jaja, det er jo kjekt med en hipp og kul, ung og moderne mamma da.

Jeg er forøvrig heeelt hekta jeg også, og åpen for flere gode venner.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 12:09   #198
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Mammaen min er også der inne, og det er visst min skyld...
Jaja, det er jo kjekt med en hipp og kul, ung og moderne mamma da.

Jeg er forøvrig heeelt hekta jeg også, og åpen for flere gode venner.

Jeg også! (åpen for flere gode venner!)

Håper sønnen min tenker som deg! "kjekt med en hipp og kul, ung og moderne mamma"

Gammel 24-04-07, 12:13   #199
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg prøvde å nettavvenne meg, og dette facebook-greiene gadd jeg hvertfall ikke bry meg om. Helt til jeg fikk mail fra en god venn fra folkehøgskole-tiden...Nå sitter jeg å studerer vennelistene til masse folk og finner mange gamle kjente.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 13:49   #200
smbr
Fullverdig medlem

smbr sin avatar

smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror jeg også er litt gammel, for jeg finner nesten ingen kjente.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.