|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Klippan eller Karlstad?Jeg ville aldri valgt Klippan om også voksne skal sitte i denne sofaen. De er grusomme. "Ungdomsklubbsofa".
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Klippan eller Karlstad?Eg hadde Klippan på den første hybelen min og den er fæl å sitte i og tåler tvilsomt å bli brukt av barn. Min knakk i alle fall i det eine armlenet, då eit menneske satte seg på det.
![]() |
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Klippan eller Karlstad?Vi har Karlstad. Riktignok en stor hjørnesofa. Den er veldig god å sitte i. Vi har hatt den i fem og et halvt år, med hvitt trekk og den tåler veldig mye. Vi vasker trekkene en gang i året og det ser ut til å gå veldig bra. Anbefaler Karlstad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Klippan eller Karlstad?
Det er vel egentlig en medvirkende årsak til at de holder i evigheter.
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Klippan eller Karlstad?Jeg trodde denne tråden gjaldt ferieplaner. "Skal vi dra til Klippan eller Karlstad i år?"
![]() |
![]() |
#10 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Klippan eller Karlstad?Man resier selvfølgelig til Klippan og hører på denne mannen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klippan eller Karlstad?Vi har Karlstad, den er utrolig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
|