|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mims handleliste i excel?Er det noen som har lagt denne listen over i excel og vil dele? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Mims handleliste i excel?Jeg har lagt listen og alle oppskriftene i middagstråden i word hvis det hjelper.
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Mims handleliste i excel?Takk, men jeg trenger den i excel. Skal sortere og gjøre slik at jeg kan søke og ha forskjellige visninger. Jeg kommer til å ordne det selv så fort som mulig, men tenkte at hvisomatte noen hadde gjort det så kunne jeg bruke det |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Mims handleliste i excel?Ja, jeg har kopiert over og bearbeidet den igår. Skal se om jeg ikke får lagt den inn her ikveld, hvis noen vil ha den da |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Mims handleliste i excel?
|
|
|
#7 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Mims handleliste i excel?
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Mims handleliste i excel?Kanskje vi skal lage vår egen, Nabbe. Og invitere folk til å fly inn fra hele landet for å lage mat.
|
|
|
#10 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Mims handleliste i excel?Jeg holder gjerne kokkekurs. Jeg skal faktisk det, i sommer. Da kommer to andre "muslimske nettoholikere" hit, og hun ene har våte drømmer om maten min allerede. Det ble ikke tid til noe koking i Oslo. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Mims handleliste i excel?Jeg ignorerer Cous cousen din Nabbe, lag egen tråd Sist redigert av emm : 15-12-10 kl 20:47. |
|
|
|
![]() |
|
|