Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Mims handleliste i excel?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-07, 17:31   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mims handleliste i excel?

Er det noen som har lagt denne listen over i excel og vil dele?
:lat:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 17:35   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mims handleliste i excel?

Jeg har lagt listen og alle oppskriftene i middagstråden i word hvis det hjelper.

Gammel 23-04-07, 17:41   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, men jeg trenger den i excel. Skal sortere og gjøre slik at jeg kan søke og ha forskjellige visninger. Jeg kommer til å ordne det selv så fort som mulig, men tenkte at hvisomatte noen hadde gjort det så kunne jeg bruke det

Gammel 23-04-07, 22:59   #4
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En liste fra word kan hentes inn i excel og bearbeides der!

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 12:58   #5
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Ja, jeg har kopiert over og bearbeidet den igår. Skal se om jeg ikke får lagt den inn her ikveld, hvis noen vil ha den da

Gammel 24-04-07, 13:03   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ja, jeg har kopiert over og bearbeidet den igår. Skal se om jeg ikke får lagt den inn her ikveld, hvis noen vil ha den da

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 13:42   #7
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

:lat:

Gammel 24-04-07, 20:01   #8
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er spesielt med Mim sin handleliste? Hvorfor holder ikke ens egen handleliste?

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 20:36   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi skal lage vår egen, Nabbe. Og invitere folk til å fly inn fra hele landet for å lage mat.

Eller. Nei. Tror ikke det.

Gammel 24-04-07, 20:37   #10
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg holder gjerne kokkekurs. Jeg skal faktisk det, i sommer. Da kommer to andre "muslimske nettoholikere" hit, og hun ene har våte drømmer om maten min allerede. Det ble ikke tid til noe koking i Oslo.

Gammel 24-04-07, 20:38   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger cous cousen din. Den er best.

Gammel 24-04-07, 21:01   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koz kozen mener du vel! Man er da på forum!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 21:06   #13
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Standard

Nehei, for det er ekte Couscous. Med ikkeøkologiske grønnsaker og halalkjøtt. Sånn det skal være.

Gammel 24-04-07, 21:13   #14
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Jeg ignorerer Cous cousen din Nabbe, lag egen tråd

Slik er listen tenkt (laget med utgangspunkt i Mim sin, men kan selvfølgelig skrus etter behov)
Legg til eller endre varene i listen før du handler.
Deretter kan du enten skrive ut listen og merke av for hver vare når du har kjøpt den, eller du kan skrive inn bokstaven a i kolonnen "kjøpe" for at et merke skal vises. Kryss av (det vil si skriv a i det gule feltet) for de varene du skal handle. Trykk den svarte trekanten for å få rullegardinen ned, og trykk "None blanks" på denne. Da skal handlelisten med de tingene du har merker av for kjøp vises.

Sist redigert av emm : 15-12-10 kl 20:47.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.