Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Apple-TV og ituneskontoer fra ulike land

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-13, 23:40   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Apple-TV og ituneskontoer fra ulike land

Ipad fikser jo fint at jeg bytter mellom ituneskontoer fra ulike land. Vil jeg kunne den muligheten på Apple-TV også?

Kan jeg se på innhold på NRK-TV appen på TV hvis jeg bruker Apple-TV?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-13, 23:54   #2
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apple-TV og ituneskontoer fra ulike land

Det er ingen NRK App på Apple TV, og Apple tilbyr ikke andre apps til Apple TV enn de som er forhåndsinnstallert. En ny Apple TV kan, så vidt jeg vet, heller ikke hackes på enkelt vis. Men du kan streame NRK fra iPhone/iPad/iPod til skjermen din gjennom Apple TV.

Det er enkelt å bytte mellom forskjellige iTunes-kontoer på Apple TV. Enklere enn på iPad.

Ben "AirPlay ftw" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.