|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
First priceKjøper dere produkter fra First price? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: First priceJeg kjøper eggene i 18-pakning og pepperskinken til first price. Sist redigert av gnuri : 15-02-13 kl 15:34. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: First priceHar ikke forsøkt så mye, men vil gjerne se om noen har gode erfaringer her inne
|
|
|
|
#5 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: First priceVi kjøper kyllingfilet (frosne), egg, fine rundstykker (frosne), og innimellom håndsåpe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: First priceRapsolje og tørkeruller er det jeg kommer på i farta.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: First priceDet har jo vært bevist flere ganger i forkjellige tester at First Price har kommet godt ut, og i mange tilfeller så er det de store kjente produsentene som produserer ting for det merket også. Vi bruker mye av x-tra produktene til coop siden vi handler lite der de har First Price, men prinsippet blir det samme og mye av de produktene lages samme steder. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: First priceEplejuice er fra First Price. Vi handler generelt ulike produkter fra EMV om det er fra Norgesgruppen, ICA eller Coop. Rema er den eneste kjeden vi bevisst ikke handler hos.
|
|
|
#11 |
|
snur
|
Sv: First priceTacolefser og tacosaus har vi brukt en del. Ellers frossenkyllingfilet og andre småting innimellom. Stort sett handler vi på Rema eller ICA og der har de ikke First Price så da blir det lite.
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: First priceKjøper ikke mye firstprice, mest fordi jeg er vanedyr og fordi jeg i hovedsak handler på rema. Jeg sier ikke at firstprice har dårlig kvalitet, men kokt skinke f.eks opplever jeg at har mere "brusk" enn f.eks Gilde sin. Osten er god, men jeg bruker Jarlsberg.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: First priceEg kjøper tørkepapir, frossen kyllingfilet, ferdig risegrynsgrøt, eplejuice og egg. Salt chips har eg også kjøpt nokre gongar, og fruktbrus eller kva den heiter. I perioder der eg lagar mykje eplekake, kjøper eg epler i pose.
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: First priceStore pakker med fersk kyllingfilet, baguetter og revet ost. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: First priceKyllingfilet, egg og sminkepads. Hvitløkbaguettene er ganske gode.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: First priceVar det deres bakepapir som tok fyr i ovnen tro? Eller kanskje det var Euroshopper? Jeg skal innrømme at jeg er litt vaneshopper og kjøper nok stort sett ordinære merker. Men "rene" produkter kan jeg kjøpe av first price. Sånn som f.eks filet. Det jeg har smakt av kjøttkaker o.l. har jeg ikke likt. Synes jeg har funnet mer klumper og brusk i de aller billigste merkene. Kanskje har jeg vært uheldig og har nok ikke testet ut nok. Er nok en del å spare på de billigste merkene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: First priceFrosne kyllingfileter, tørrvarer til taco, håndsåpe, bomullsdotter og -pinner samt tørkerull er vel det vanligste. Og frossen fisk. Ellers så er det ingen FirstPrice-produkter jeg skyr som pesten, tror jeg, det blir bare ikke til at vi kjøper det.
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: First price
Alle bakepapir kan ta fyr i ovnen, dessverre.
|
|
|
#20 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: First priceJeg kjøpte bakepapir på europris, der satt bollene seg fast. |
|
|
|