Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stygg ulykke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 13:30   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Stygg ulykke

Jeg fikk nettopp en telefon fra min mann. Han hadde ringt "vår" barnehage etter å ha hørt om dette på radioen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150438

Det er ikke vår bhg som er involert.

Uff! Jeg ble helt dårlig! Mine tanker går til de som berøres av denne hendelsen.

Gammel 24-04-07, 13:34   #2
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Stygg ulykke

Ja leste det akurat på VG nett jeg og, uff det var en stygg ulykke.
Får håpe det går bra med de to barna som det skjedde me.!

Gammel 24-04-07, 13:36   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Å trøste.
Det er mange der nå og som er involvert som må ha det helt forferdelig.

Akkurat nå fikk jeg en voldom lyst til å hente jenta mi litt tidligere.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 13:41   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Leste akkurat om dette på Aftenposten. Fikk helt vondt i magen av det bildet som var tatt ned i sjakten. Så forferdelig for alle de involverte!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 13:47   #5
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forferdelig....

Gammel 24-04-07, 13:56   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fryktelig, både for ungene, foreldrene og de ansatte.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:01   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Huff, grusomt.

Godt Oliver skal hentes snart

Gammel 24-04-07, 14:05   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Å huff, nå fikk jeg vondt i mammahjertet.
For en fryktelig ulykke.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:09   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det står nå i Halden Arbeiderblad at guttene er lettere skadet. Får håpe det stemmer.

http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=159526

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:11   #10
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Det står nå i Halden Arbeiderblad at guttene er lettere skadet. Får håpe det stemmer.

http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=159526

Her triller tårene. Jeg håper virkelig at dette stemmer.

Fy så skummelt!

Gammel 24-04-07, 14:12   #11
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner jeg får hjerte i halsen. Stakkars, stakkars barn Og stakkars de sikkert livredde foreldrene.

Håper det stemmer at de er lettere skadet, krysser fingrene for det. Da har de hatt englevakt.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 14:14   #12
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Så forferdelig!

Gammel 24-04-07, 14:19   #13
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Huff, grøss og gru!
Jeg måtte ringe min venninne som har barn i den barnehagen. Hun kunne fortelle at alt sto bra til med de to guttene og at det var lettere skader hos begge. Det ville gå bra!

Gammel 24-04-07, 14:20   #14
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Å herregud nå ble jeg helt kvalm her.

Håper innderlig det stemmer at de kun er lettere skadet. For en forferdelig opplevelse for alle parter.

Gammel 24-04-07, 14:26   #15
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Huff så grusomt.

Gammel 24-04-07, 14:46   #16
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Huff, grøss og gru!
Jeg måtte ringe min venninne som har barn i den barnehagen. Hun kunne fortelle at alt sto bra til med de to guttene og at det var lettere skader hos begge. Det ville gå bra!

Nå ble jeg lettet....

Gammel 24-04-07, 14:57   #17
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Uff, jeg blir kvalm av slike nyheter. Godt det ikke gikk for ille.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 17:06   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er min nevø som ble sendt til Ullevål. Dette har vært en helt grusom dag, men alt ser faktisk ut til å ha gått ganske bra. Han har pådratt seg en flenge i panna og tidenes hjernerystelse, men med tanke på alternativet er vi veldig glade.

Gammel 24-04-07, 18:08   #19
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Det er min nevø som ble sendt til Ullevål. Dette har vært en helt grusom dag, men alt ser faktisk ut til å ha gått ganske bra. Han har pådratt seg en flenge i panna og tidenes hjernerystelse, men med tanke på alternativet er vi veldig glade.

Stakkars liten. Håper han kommer seg fort

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 18:13   #20
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

For en skrekkelig opplevelse! Hørte om det på radioen på jobben, og det gikk kaldt igjennom hele meg. Gode tanker til dere alle Tjorven.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.