|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sunt bilgodtJeg skal køre 60 mil på en dag senere i uken. Jeg har tenkt å gå ned noen kilo (gjennom Libra og jeg rapporterer nå til veileder annenhver uke) og vil ikke spise usunt på bilreisen. Det er frem og tilbake til Gøteborg og jeg skal sitte i møte der hele dagen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sunt bilgodtKnekkebrød og smøreost på tube.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Sunt bilgodtEpler, riskaker, bær, gulrøtter. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunt bilgodtSukkererter og knaskerøtter? Druer og blomkål?
|
|
|
#8 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Sunt bilgodtSmå, hyppige stopp med en kaffekopp. Du bruker litt lengre tid, men kommer våken og syltynn frem til Gøteborg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: Sunt bilgodt
Men det blir jo et måltid? Dersom man lever på en slags vanlig lavkaloridiett kan man spise maks ett slikt horn til lunsj. Da blir det ikke mye annet snacks på turen. Hvis det var det som var poenget. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunt bilgodtCherrytomater, minigulrøtter, sukkerfri tyggegummi, sukkerfrie drops, kaffe... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Du kjører jo ikke 60 mil på en time eller to, så ja. Jeg ville heller spist litt mat (et normalt måltid) underveis, og evt supplert med sukkerfrie sukkertøy eller noe. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Sunt bilgodtTusen takk så langt! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Enig i det, men trodde HI mente snacks hun kunne spise utenom måltid. At hun skal spise noe mat også, trodde jeg var selvsagt :sparke. . Hvis ikke, foreslår jeg selvsagt noe annet enn gulrøtter. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Sunt bilgodtSukkerfrie drops er fint, men dent fizz i store mengder har lakserande effekt. Elles er gulrøtter, kålrabibiter, paprika i biter, cherrytomat, agurk etc. grei snack.
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Sunt bilgodtBær er godt! Det må jeg finne! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Sunt bilgodtStangseleri, nepe, reddiker, blomkål, agurk, andre knasegrønnsaker kuttet i munnfuller, lett tilgjengelig i en boks når du kjører.
|
|
|
#20 |
|
lettere utlada
|
Sv: Sunt bilgodtHusk fiberbrødet. Ta med en banan og en kniv du kan skjære den opp med og ha det på klibrødet. (Regner med du har fått tipsene om topping til klibrødene? Jeg har gått på Libra selv, og følger p.d.d. samme opplegg.)
|
![]() |
|
|