|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hotell i San Diego?Ja, det trenger jeg. I juli. To voksne og to barn. Jeg vil ha Strand, svømmebasseng, og fine restauranter i gangavstand så jeg kan drikke vin til maten. Også vil jeg betale minst mulig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i San Diego?Kanskje ikke minst mulig prismessig, men her bodde vi i 2007:
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Sv: Hotell i San Diego?Takk for tips! Vi har sett på det hotellet, det er absolutt på listen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hotell i San Diego?Jeg vil bare AVbefale Catamaran dersom det skulle dukke opp som et alternativ. Vi var der i fjor. Elsket beliggenheten og uteområdene, men rommene og hotellet var rimelig kummerlige.
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Sv: Hotell i San Diego?Takk, Robyn. Da stryker jeg den - den var på listen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hotell i San Diego?Hyatt hoteller pleier å være bra.
|
|
|
#7 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hotell i San Diego?Vi bodde på Bahia Resort Hotel i fjor sommer. Ut i fra kartet så ligger det i samme området som Paradise Point. Hyatt Mission Bay ligger også i samme området, men nærmere Seaworld så vidt jeg kan se.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Sv: Hotell i San Diego?Takk! Ja, tror egentlig vi har landet på Coronado bay, Mission bay virker litt mer som et party-sted? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i San Diego?Av områder rundt San Diego, kan jeg anbefale Del Mar eller La Jolla, nyydelig der. Men har desverre ingen hotelltips da jeg bare har bodd privat. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hotell i San Diego?La Jolla var vi såvidt innom, og det så veldig fint ut der. Men hotellene var veldig dyre tror jeg.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hotell i San Diego?Jeg bor på Hilton Gaslamp når jeg er i San Diego (er det jevnlig med jobben). Flotte rom og midt i sentrum, men ikke spesielt billig.
|
|
|
|
#12 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hotell i San Diego?
Coronado Bay blir nok flott! Mission bay var mer dødt enn party når vi var der (vi var riktignok ikke nede ved stranda på kveldstid) - mer laidback surfe-stil enn typisk familiested vil jeg si.
|
![]() |
|
|