|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Bæretøy og store pupper?Jeg synes nemlig disse puppene er i veien. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Bæretøy og store pupper?Da ville jeg ha tatt med mei tai.
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Bæretøy og store pupper?
Jeg bar aldri lillesøster bak, vi hadde henne foran til hun var 11 kg tror jeg. Men vi kjøpte et uelastisk sjal etterhvert og bar henne i det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Bæretøy og store pupper?Jeg ville ikke brukt et elastisk sjal til ryggbæring. Ville aldri følt meg trygg nok.
|
|
|
#9 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Bæretøy og store pupper?Ryggbærer med mei tai. Har noen ganger et lite skjerf med, så jeg kan feste skulderstroppene sammen foran så de ikke sklir. På de beste (til meg) mei taiene har jeg ikke trengt samleskjerf. Godt sydd og godt knytt sitter de bra, selv med storpupper. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Bæretøy og store pupper?Blir nok MT som blir med på tur. Den manducaen så så lettvint ut, men virker ikke som om det er bæretøyet for meg. Kanskje den passer mannen. Når begynte dere å bære på rygg? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Bæretøy og store pupper?Jeg bruker manduca med stroppene i kryss på magen, det er mye mer komfortabelt: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Bæretøy og store pupper?Jeg sørget for at stroppene på ergoen var ganske høyt oppe når jeg bar på ryggen. Jeg bar på magen ganske lenge og hverken da eller med sjal var det noe problem.
|
|
|
#13 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæretøy og store pupper?Jeg følger med her jeg også. Puppene er noget i veien ja
|
|
|
|
#15 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Bæretøy og store pupper?Mei Tai er det som sitter best på meg, men Manducaen er helt grei om jeg tar selene i kryss. Verdt å prøve.
|
|
|
#16 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Bæretøy og store pupper?Du kan avlaste skuldrene ved ryggbæring (MT). I stedet for å knyte på magen, tar du stroppene på kryss foran og gjennom motsvarende stropp som går under armen. Knyt sammen under puppene. Blir kanskje litt puppeskvis, men det avlaster.
|
|
|
#17 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bæretøy og store pupper?Kryssing av stropper hjelper veldig på manduca mrn puppene er jo i veien hele tiden men ikke mer enn på en mei tai. På rygg flytter jeg klipsen litt opp sånn at den går sammen oppå brystet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Bæretøy og store pupper?Jeg har ikke satt meg inn i Manducaen så supert med tips. Ble noe helt annet med kryssing av stropper for bæring foran. Da var den ganske god å bære i. Skal prøve å flytte klipsene sånn at jeg får de lenger opp ved ryggbæring. Da blir den sikker mye bedre. |
|
|
|
![]() |
|
|