|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Taxi med barnesete på Kreta?Ja, finnes det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Taxi med barnesete på Kreta?De kan skaffe beltestol til 4-åring. Det har jeg gjort flere ganger. Vi er ofte på Kreta siden faren min har hus der. Vi flyr til Chania, hvis det er relevant.
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taxi med barnesete på Kreta?Kan jeg aldri tenke meg, med mindre du legger ned en gedigen innsats på forhånd. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I farta ...
Sv: Taxi med barnesete på Kreta?Det hørtes jo lovende ut, Tjorven! Minstemor vil være fire år og to mnd når vi reiser. Hun sitter fortsatt bakovervendt her hjemme og vil nok trolig også gjøre det på det tidspunktet vi reiser. Men for enkelhetens skyld er vil beltestol være helt fint for denne ene turen til hotellet. Vi flyr jo også til Chania, så det blir sammenlignbart |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taxi med barnesete på Kreta?Dere må regne med at det ikke er mulig å skaffe annet enn beltestoler til leiebil heller altså, det var det i alle fall ikke da vi var der. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Taxi med barnesete på Kreta?Vi har bestilt taxi fra den byen vi skal til.
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taxi med barnesete på Kreta?Vi sto på Chania flyplass i sommer som var, hadde leid hus og bil via firma sammen søsteren min. Det dukket opp to stk leiebiler uten beltestoler som var bestilt og vi hadde unger på 4,6,7 og 10 år. Det var ikke kult. Men jeg tror husfirmaet har byttet samarbeidspartner på bil, det var siste i en rekke andre episoder.
|
|
|
#10 |
|
I farta ...
Sv: Taxi med barnesete på Kreta?
Takk for tipset! Jeg søkte på Chania airport taxi og der kan man faktisk bestille bil og reservere barnesete til den fligthen man kommer med |
|
|
|
![]() |
|
|