Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 2

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-13, 11:10   #541
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Sommerferien er i boks, og jammen har jeg blitt beordret til Istanbul på seminar gitt. Og mannen skal være med. Uffda.

Gammel 20-02-13, 12:11   #542
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Mai: Kjærestetur til Tallinn.

Den er avlyst. Forbaska flyselskap flytta på flytidene, ikke noen timer, neida, men et helt døgn. Sånn at hjemreise ble søndag morgen i 09 tiden, istedet for mandag i 13-14 tiden.
Da blir det for knapp tid rett og slett, og jeg orker ikke pese opp så tidlig en søndag morgen når vi skal kose oss. Og kommer ned fredag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-02-13, 12:12   #543
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men sommerferien er i boks da.

Ei uke på Orabic utenfor Dubrovnik i juli/august.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-02-13, 16:51   #544
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den er avlyst. Forbaska flyselskap flytta på flytidene, ikke noen timer, neida, men et helt døgn. Sånn at hjemreise ble søndag morgen i 09 tiden, istedet for mandag i 13-14 tiden.
Da blir det for knapp tid rett og slett, og jeg orker ikke pese opp så tidlig en søndag morgen når vi skal kose oss. Og kommer ned fredag.

Jævlig kjipt.

Litt verre forskyvning enn de vi fikk mail om her om dagen: Vi skal til Brussel sammen med våre tre nieser i april, og mannen fikk en mail med masse tekst om at de ar så lei for at de måtte flytte på reisetidspunktet, og de håpet det ikke førte til store ulemper for oss og alt det der som jo selvsagt er standardtekster. Det morsomme var jo at flyets avgang var flyttet hele 5 - fem - minutter.

Gammel 21-02-13, 09:11   #545
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Usj. Er det SAS eller Norwegian som flytter tidene så mye?
I fjor fikk jeg 3 mail i forkant om å flytte utreisetidspunktet, det ble tilsammen endret med en time, det er jo greit.

HAr glemt å skrive det inn;
Jeg og mannen skal på Dagfinn Lyngbø sitt show i morgen. Regner med at det blir bra, var på det forrige og vi lo fra vi kom til vi gikk.

Og så skal jeg på jobbreise til en fabrikk vi har i Sverige i mai. Seminar/fylletur med 120 mannfolk og 3 jenter. Har vært på tur med gutta før og det er supert.

Må få surret meg til å bestille sommerferien vår. Vi skal til England. Først til Liverpool og kjøre litt rundt med leiebil i 5 dager, så London i 3 eller 4 dager.
Litt vegring for det er så mange valg og ta og mannen bryr seg ikke, han bare blir med.

Gammel 21-02-13, 11:40   #546
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Bon Jovi på Koengen i mai.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 21-02-13, 11:46   #547
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Usj. Er det SAS eller Norwegian som flytter tidene så mye?

For min del er det SAS som har flyttet tidspunktet, men har alltid brukt SAS mye og dette er faktisk første gang jeg har fått en sånn mail fra dem noen sinne. Og fem minutter er jo ikke mye.
Men jeg kan jo bare ha vært heldig også.

Gammel 23-02-13, 01:24   #548
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Har akkurat, for sånn 10 minutter siden, kjøpt billetter til Killswitch Engage på Rockefeller i april.

Gleder meg VELDIG, siden jeg gikk glipp av forrige konsert de hadde i Oslo, og brukte sikkert 2 måneder på å komme over det.

Gammel 23-02-13, 10:58   #549
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Jentetur til London siste helga i august.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 25-02-13, 16:11   #550
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

David Guetta i juli

Kjærestetur til Hovden neste helg. Prosecco, slalom, god mat og min kjære

Gammel 25-02-13, 17:36   #551
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen ble det en ukes husmorferie på meg nå i mars. En billig flybillett ned til Gran Canaria hvor jeg skal bo hos ei venninne som bor der nede og bare slappe av ei uke med å gå turer i fjellet og lydbok på stranda.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 28-02-13, 00:06   #552
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Vilnius 21.-24. september.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 02-03-13, 10:10   #553
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal til Montreal på konferanse og så skal jeg ta toget sørover og besøke fine folk i NY-state i noen dager. Kanskje det blir en liten svipptur innom NY-city også.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 02-03-13, 10:52   #554
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Fly- og togbilletter til Roma --> Salerno siste uka i april. Derfra videre med buss til Amalfi hvor jeg skal gå i fjellet en uke.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 02-03-13, 11:51   #555
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

15 dager til Florida i juli/august.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 06-03-13, 23:13   #556
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg endelig klart å velge fly, hotell og antall dager på Londonferien vår til sommeren.
Herlighet så mange hotell å velge i, og med lite interesse fra mannen så vegret jeg meg litt..
Men nå er det i boks.
5 overnattinger i juli, hotell med basseng så det ikke bare blir gatelangs for gutta. Og så kan de andre kose seg i bassenget så hu mor får gått i fred og glant litt og kanskje shoppet bittelitt. Gledings.
En av dagene skal brukes i det Harry Potter landet da.

Gammel 07-03-13, 22:53   #557
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Paris i påskeferien. Et lite skår i gleden at minstemann sannsynligvis må reise med gips og krykker, men det må vi bare tilpasse oss til Billetter til fotballkamp har vi også skaffet, Frankrike-Spania

Gammel 07-03-13, 23:07   #558
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Robbie Williams i aug!

Gammel 08-03-13, 00:40   #559
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Oslotur alene i april
København langhelg med jobben i april
Oslotur med mellomste i juni
Italia med famlien to uker i juni/juli
Camping med venner og familie i juli
Gran Canaria med venninne ei uke i september.

Gammel 08-03-13, 00:46   #560
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noe eksotisk på oss i år, men siden jeg ikke trodde det ville bli noe som helst i det hele tatt er en uke på sørlandet helt midt i blinken!
Bading (sist i juli må det da fanker'n være vær), dyreparken, masse is til gutta, lekeplasser og lange dager med minst mulig frustrasjon. Joda, det skal bli en veldig ok ferie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.