Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du tatovering(er)?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatovering(er)?
Ja, jeg har mer enn 5. 3 1,37%
Ja, jeg har 4-5. 2 0,91%
Ja, jeg har 2-3 31 14,16%
Ja, jeg har én. 49 22,37%
Nei, men jeg har umiddelbare planer om å få det. 3 1,37%
Nei, men jeg har vage planer om å få det. 9 4,11%
Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet? 23 10,50%
Nei, og det er helt uaktuelt å få det. 99 45,21%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-10, 22:56   #141
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Jeg har en stor en bakpå leggen. Skal ha et par til etterhvert.

Sist redigert av Misteri : 17-07-11 kl 09:09.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 23:54   #142
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Har skikkelig lyst på tattoo, men jeg er så pinglete av meg og tror jeg kommer til å dø av smerte om jeg skal ta en...

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 02:06   #143
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Har skikkelig lyst på tattoo, men jeg er så pinglete av meg og tror jeg kommer til å dø av smerte om jeg skal ta en...

Nesjda, ække vondt. Min da 16-årige datter tok en 3 timers tatoo på korsryggen. Mange ytterlinjer, som jo er adskillig vondere enn å fylle i farge. Ikke en gang sa hun au

Min ankeltatoo gikk tilnærmet smertefritt også. Et par ganger kjente jeg at det var sviende vondt, men det var over på få sekunder.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 02:07   #144
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det er ikke SÅ vondt. Det varierer selvsagt noe med hvor på kroppen, men de fleste har vel en anelse om hvor huden er mer følsom.

Det føles syns jeg som at det svir litt, men siden tatoveringsnålen ofte er oppe fra huden så går det nok greit for de fleste.

Gammel 05-06-10, 02:51   #145
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det kunne ikke ramle meg inn å skaffe meg noen tatovering.

Gammel 05-06-10, 10:38   #146
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var vondt, jeg. Og ytterlinjene var alldeles ikke verst. Da det ble lagt farge trodde jeg jeg skulle dø litt.
Jeg anser ikke meg selv for å være veldig pysete på området der, men har likevel en følelse av at jeg syns det var vondere enn de fleste andre.

Ja, altså, ikke sånn vondt at jeg vurderte å stoppe. Men jeg syns det var vondt. Folk som sier det ikke er vondt tror jeg egentlig ikke helt på. Man har nerver i huden og disse blir stukket i så kjapt at det på en måte blir som å skjære i huden. Det skal være vondt. Det er kroppens forsvar.
Da tror jeg heller det er forskjellige grader å bry seg om smerten på. For noen er ikke smerte noe annet enn en utfordring, for andre er det et tegn på at dette er noe de ikke skal utsette kroppen for.

Sist redigert av Kirsebær : 05-06-10 kl 10:44.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 11:46   #147
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var litt vondt, men ikke så vondt som alle skulle ha det til. Nå tok jeg tatoveringen på et sted hvor det kanskje er minst vondt da, på leggen. Når han begynte med outlinen så måtte jeg knipe øynene sammen et par ganger, men så kicket adrenalinet inn. Han tok også korte "strøk", slik at det ikke var vondt så lenge av gangen. Det at det ristet hjalp til med å numme det litt. Fargeleggingen var ikke så ille, bortsett fra når han begynte med farge to og tre, og gikk oppi der han allerede hadde fargelagt. Da sved det skikkelig.

Det ingen nevner, som jeg syns var betydelig verre, var hvor mye det klødde når det grodde. Jeg trodde virkelig jeg skulle bli sprø.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 12:06   #148
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare den bakpå skulderen og det var i hvert fall ikke særlig vondt. Men huden er jo ganske tykk der, det er vel et av de stedene der det gjør minst vondt? Jeg syntes i grunnen det var litt godt-vondt, jeg likte smerten litt og var ørlite skuffet da det var over.

Men ja, kløen når det grodde var fæl. Men ingenting i forhold til det å klø under huden på et helt følelsesløst område (etter bukplastikken), der man ikke kjenner det når man klør seg, så man blir helt sinnssyk.

Gammel 05-06-10, 12:13   #149
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en på vristen og har hatt den der i 25 år. Den har blitt litt blass, men den er definitiv en del av meg jeg ikke kan se for meg å være foruten. Og så har jeg en liten en på skulderbladet, laget av en venninne med sot fra en parafinlampe.

Gammel 05-06-10, 12:23   #150
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det er veldig vondt eller ikke avhenger hvertfall for meg av plasseringen. Den første fikk jeg ved siden av korsryggen over trusekanten og den var ikke vond (har derimot hørt at på korsryggen er det forferdelig), den andre tok jeg foran på magen ved siden av navelen, den var heller ikke vond. Den tredje tok jeg nedover benet helt ned mellom ankelkulen og akillesen, og den var mye vondere, jeg begynte å kaldsvette og måtte ta en pause fordi det var like før jeg svimte av. Og det er ved siden av den jeg skal ha en til.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 13:30   #151
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ankelen, ved nerven og oppå kulen, det merket jeg godt kan man si..... Svetta oppover og måtte puste dypt.
Men for meg er det greit, det går jo over.

Gammel 05-06-10, 15:21   #152
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jeg har i nakken var ikke vond i det hele tatt egentlig, den jeg har over hoftebeinet kjente jeg nok ganske greit, men den tok seks timer, og jeg lå i en usedvanlig klønete posisjon.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 15:17   #153
Mayamor
Fullverdig medlem

Mayamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
Mayamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har ikke noen nå men har lyst på en en vakker dag. Må bare tørre først

Gammel 22-06-10, 18:34   #154
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Forstår godt hva du mener. Sånn tenker jeg om jenter/damer med kort hår.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

At de hadde vært finere uten hår?

Jeg var 3 cm fra å ta en på venstre overarm da vi var i Tyrkia forleden. Hadde funnet bilde, og snakket med tatovøren osv, og skulle bare tenke meg om litt før jeg gjorde det.

Så fikk jeg kalde føtter gitt, og jeg må si jeg a n g r e r!!! Enn å pingle ut daaaaaaaaaaaa

Jeg skal ha en tatovering, og det skal ikke bli så lenge til heller.

Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:41   #155
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Backet du ut altså Sjugger?
Jeg kan anbefale hun jeg var hos

Gammel 23-06-10, 13:46   #156
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Næmmen Sjugger da.
Når du finner DEN du skal ha så pingler du ikke ut!
Og så må du legge ut bilde her når du har tatt!

Gammel 23-06-10, 20:26   #157
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg en gang i framtiden får kvinnet meg opp, så jeg våger (pysa) - har jeg litt lyst på å ha fotavtrykket til Vår, på skulderen min.

Gammel 23-06-10, 21:12   #158
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Pip på ryggen. Det er en dårlig tegnet hudpleietattis som ikke går vekk selv om den skulle det. Litt irriterende at den er såpass stygg når den er der for å bli.

Gammel 08-03-13, 11:18   #159
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Har to stk, en 6timers på ryggen i sort. Logo til Kanari-Fansen, og en jeg tok for sønnen på underarmen under tattoo mot barnekreft arrangementet som var i februar.

Vil også ta en ulve tatovering så får vi se om det begrenses med det.

Rekker opp handa for tattoo med mening! Aldri forstått tribal/sleves osv.

Gammel 08-03-13, 12:56   #160
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mening? Og logoen til Kanarifansen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.