|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har du tatovering(er)? | |||
| Ja, jeg har mer enn 5. |
|
3 | 1,37% |
| Ja, jeg har 4-5. |
|
2 | 0,91% |
| Ja, jeg har 2-3 |
|
31 | 14,16% |
| Ja, jeg har én. |
|
49 | 22,37% |
| Nei, men jeg har umiddelbare planer om å få det. |
|
3 | 1,37% |
| Nei, men jeg har vage planer om å få det. |
|
9 | 4,11% |
| Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet? |
|
23 | 10,50% |
| Nei, og det er helt uaktuelt å få det. |
|
99 | 45,21% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tatovering(er)?Har skikkelig lyst på tattoo, men jeg er så pinglete av meg og tror jeg kommer til å dø av smerte om jeg skal ta en... |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Rockesøster
|
Sv: Har du tatovering(er)?
Nesjda, ække vondt. Min da 16-årige datter tok en 3 timers tatoo på korsryggen. Mange ytterlinjer, som jo er adskillig vondere enn å fylle i farge. Ikke en gang sa hun au |
|
|
|
|
|
#144 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke SÅ vondt. Det varierer selvsagt noe med hvor på kroppen, men de fleste har vel en anelse om hvor huden er mer følsom.
|
|
|
#146 |
|
Guardian of the galaxy
|
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 05-06-10 kl 10:44. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du tatovering(er)?Jeg syns det var litt vondt, men ikke så vondt som alle skulle ha det til. Nå tok jeg tatoveringen på et sted hvor det kanskje er minst vondt da, på leggen. Når han begynte med outlinen så måtte jeg knipe øynene sammen et par ganger, men så kicket adrenalinet inn. Han tok også korte "strøk", slik at det ikke var vondt så lenge av gangen. Det at det ristet hjalp til med å numme det litt. Fargeleggingen var ikke så ille, bortsett fra når han begynte med farge to og tre, og gikk oppi der han allerede hadde fargelagt. Da sved det skikkelig.
|
|
|
#148 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Har du tatovering(er)?Jeg har bare den bakpå skulderen og det var i hvert fall ikke særlig vondt. Men huden er jo ganske tykk der, det er vel et av de stedene der det gjør minst vondt? Jeg syntes i grunnen det var litt godt-vondt, jeg likte smerten litt og var ørlite skuffet da det var over.
|
|
|
#149 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Har du tatovering(er)?Jeg har en på vristen og har hatt den der i 25 år. Den har blitt litt blass, men den er definitiv en del av meg jeg ikke kan se for meg å være foruten. Og så har jeg en liten en på skulderbladet, laget av en venninne med sot fra en parafinlampe.
|
|
|
#150 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har du tatovering(er)?Om det er veldig vondt eller ikke avhenger hvertfall for meg av plasseringen. Den første fikk jeg ved siden av korsryggen over trusekanten og den var ikke vond (har derimot hørt at på korsryggen er det forferdelig), den andre tok jeg foran på magen ved siden av navelen, den var heller ikke vond. Den tredje tok jeg nedover benet helt ned mellom ankelkulen og akillesen, og den var mye vondere, jeg begynte å kaldsvette og måtte ta en pause fordi det var like før jeg svimte av. Og det er ved siden av den jeg skal ha en til.
|
|
|
#151 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Har du tatovering(er)?Ankelen, ved nerven og oppå kulen, det merket jeg godt kan man si..... Svetta oppover og måtte puste dypt.
|
|
|
|
#152 |
|
|
Sv: Har du tatovering(er)?Den jeg har i nakken var ikke vond i det hele tatt egentlig, den jeg har over hoftebeinet kjente jeg nok ganske greit, men den tok seks timer, og jeg lå i en usedvanlig klønete posisjon. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Har du tatovering(er)?Har ikke noen nå men har lyst på en en vakker dag. Må bare tørre først
|
|
|
#154 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#155 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Har du tatovering(er)?Backet du ut altså Sjugger?
|
|
|
|
#157 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har du tatovering(er)?Hvis jeg en gang i framtiden får kvinnet meg opp, så jeg våger (pysa) - har jeg litt lyst på å ha fotavtrykket til Vår, på skulderen min.
|
|
|
#158 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Har du tatovering(er)?Jeg har en Pip på ryggen. Det er en dårlig tegnet hudpleietattis som ikke går vekk selv om den skulle det. Litt irriterende at den er såpass stygg når den er der for å bli.
|
|
|
#159 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tatovering(er)?Har to stk, en 6timers på ryggen i sort. Logo til Kanari-Fansen, og en jeg tok for sønnen på underarmen under tattoo mot barnekreft arrangementet som var i februar.
|
![]() |
|
|