|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
tankefull
|
Easywalker og Mountain BuggyDere som har hatt disse vognene, hvor lenge har dere kunnet bruke babybagen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyHar hatt Easywalker til junibaby og det var perfekt. Hun brukte bagen til mars, da var det enda plass men hun satte seg opp selv så vi bytta til sportsdel.
|
|
|
#3 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easywalker og Mountain BuggyMellomste ble født i juli og har hele veien vært stor for alderen, så da vi måtte over på vognpose i desember så fikk MB-bagen fyken til fordel for en brukt Simo fram til jeg var bekvem med å bruke forovervendt sportsdel rundt 1-årsdagen.
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easywalker og Mountain BuggyEasywalker til novemberbarn. Vi brukte den ihvertfall over sommeren. Vi byttet da fordi han kravlet opp og ville kikke, ikke fordi bagen ble for trang.
|
|
|
#5 |
|
tankefull
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyJeg synes det ser ut som at bagen på easywalker er så lav. At det er langt ned til den. Stemmer dette? Ryggen min kan finne på å streike fra tid til annen, så det er greit om jeg ikke må bøye meg så veldig for å løfte opp/legge ned babyen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Easywalker og Mountain BuggyBrukte MB bag kun noen ganger før bagen ble solgt og brukte så bare emmaljunga edge duo combi. MB var ment som "bilvogn", men han likte ikke bagen i det hele tatt.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyJeg tenkte ikke over at bagen var lav, men jeg er ikke mer enn 170 cm høy selv da.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyHva med tfk da? Bagen er stor og den ser ut til å være høyere opp.
|
|
|
#9 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Easywalker og Mountain BuggyHva med babyjogger city elite?
|
|
|
|
#10 |
|
Klar
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyVi brukte bagen til Mountain buggy i 6 måneder. Da dro vi til syden med bare sportsdelen, og vel hjemme igjen var det uaktuelt for snuppa å ligge i bag når hun hadde fått smaken på sportsvogn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Klar
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyJeg bruker forresten mountain buggy med bag igjen nå, og selv om bagen er liten, så syns jeg ikke det er noe problem på vinteren. Han ligger trygt og godt og varmt nede i bagen selv uten stormtrekk på i vinterværet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easywalker og Mountain BuggyVi hadde Easywalker i kombinasjon med Emmaljunga til yngste. Grei plas i bagen, men ja, bagen sitter relativt mye lavere enn på f.eks Emmlajunga, Simo o.l.
|
|
|
#15 |
|
tankefull
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyDe andre tre har likt seg i bagen og har vært rundt 9 mnd før vi har byttet til sportsdelen. Jeg håper å kunne bruke bagen til våren. Det virker ikke lunt nok med sportsdelen midt på vinteren til en baby på 6 mnd syns jeg. Men det er lenge siden sist, så det kan være jeg husker feil. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Easywalker og Mountain BuggyJeg har baby i sportsdelen på Mountain Buggy nå, og det virker både lunt og godt altså. Har en Easy Grow vognpose med lammeskinn inni, og poden storkoser seg nedi der.
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Easywalker og Mountain BuggyHar hatt Mountain Buggy til de to minste, og bagen ble brukt til de var ca 6-7 mnd. Bagen var stor nok, middels store barn, men da var de klare for å sitte og se. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyJeg synes egentlig MB har vært verst i perioden etter bag, før de i mine øyne er store nok til sportsvogndelen. Men nå kommer jo MB med et bakovervendt, mer babyvennlig sete:
|
|
|
|
#19 |
|
Klar
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyNiobe, går ikke det setet bare opp til 9 kg? Har sett på det, men vil tro det ikke er så lenge det kan brukes før babyen vokser ut av det uansett. Hvis ikke, så hadde det vært et genialt alternativ! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Easywalker og Mountain BuggyHm, mine har ikke bikket 9 kg før de var over 1 år. Og da er de jo i mine øyne mye bedre egnet til å sitte i MB som sportsvogn, enn ved 6 måneder. Men hvis man har store barn er det kanskje ikke mye vits.
|
|
![]() |
|
|