|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kjernesnill
|
Fjell, fottur og bading i september?Sambo og jeg vil på tur bare vi to. Vi ønsker oss:
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Jeg anbefaler La Gomera! Sjekk litt rundt på nett etter fotturer der - det er en fin øy med heftig landskap og et yndet mål for fotturister. Jeg anbefaler hotellet lillesøster og jeg bodde på på det varmeste. Å komme dit og ha takterrassen med boblebad og alskens spaluksus for seg selv i solnedgangen må være himmelrike etter en heftig fottur i fjellene der.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Eller Sardinia. Fantastisk øy!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Gardasjøen er i alle fall fantastisk. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
guru advisor
|
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Herlig plan! Mannen og jeg har vandret i fjellene på Korsika.Nydelig! Vi bodde i telt, men måtte campe i nærheten av refugees. Fungerte bra å ta tog rundt på øya. Vi tok båt fra Marseille. Send PM hvis du lurer på noe mer konkret. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
guru advisor
|
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Dolomittene anbefales også. Hadde base i Bolzano, og dette kan kombineres med Gardasjøen. Anbefaler boka: Trekking in the Dolomites, av Henry Stedman og ellers brukte vi Lonely Planets Walking in Italy. Sist redigert av Minerva : 11-03-13 kl 17:54. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Fjell, fottur og bading i september?En venninne anbefaler (vestsiden?) av Mallorca til slike ferier. Har aldri vært der selv.
|
|
|
#9 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Jeg tenkte Korsika straks jeg leste overskriften din! Vi er ikke så veldig fjelltur- og campingaktige av oss, men da vi reiste rundt med tog på Korsika ble jeg nesten fristet, da jeg så friskusene som steg av og på det lille, koselige toget. Når det går fly fra direkte er det jo helt perfekt. (Vi reiste med båt fra Nice, og det gikk med en del tid der.)
|
|
|
#10 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Norwegian flyr direkte til Korsika, men ikke de datoene. På Mallorca kan dere bo i Soller eller Port de Soller. Det er korte avstander til mange vandrings stier.
|
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjell, fottur og bading i september?Korsika!!!!
|
![]() |
|
|