|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Borte
|
Barselgave til de som har [nesten] alt?Jeg ble tante i morgentimene.
|
|
|
#2 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Det beste jeg fikk var en boks med hval marsipan.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?***
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 13-03-13 kl 16:06. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Sett med kopp, tallerk og dyp tallerk + evnt bestikk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Hvis babyen har alt, så kan du lage en kose-seg-pakke til mammaen istedet for. Jeg fikk en slik pakke da jeg lå på barsel sist, og det var deilig og skikkelig luksus med dusjsåpe og lotion som luktet godt. Og sjokolade.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?hva med "den store sangboken" f.eks - de bøkene der vil man jo gjerne ikke gi videre for man tenker at ens egne barn vil setter pris på den når de blir større?
|
|
|
#8 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Grattis tanta!
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Et eller annet fra Ullungen. Det er en bedrift som selger håndstrikkede babyklær av alpakka fra Peru, det sysselsetter damer der nede, det er kjempefine plagg, og jeg synes at man fortjener noe nytt selv om man arver mye.
|
|
|
#11 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Jeg har baby som er nummer tre og til tider fire i arverekka, så hun har absolutt alt hun trenger. Like vel synes jeg det er deilig med noe nytt som er bare hennes, spesielt gode ullplagg har vi satt pris på. Jeg pakker to små esker til ungene med noen plagg til dem hver som de har brukt/fått som baby. Koselig å legge noe i eska til nummer to som hun faktisk fikk som gave selv. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Grattis med tantebarn.
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Klippekort på barnevakt?
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Sjokolade, fin drikkeflaske, god te og gode sokker til mammaen. Bodylption har hun ikke tid til å bruke før om et år .
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Barnebestikk.
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Masse gode tips her!
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Sjokolade ja, fiiin drikkeflaske og fiiiin thermo-travelling-cappucino-kopp. Bitteliten flaske rosa champagne. Te-lys. Forbruksvarer som pumpeflaske med babysåpe/olje. Alt oppi en kurv?
|
|
|
#19 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Gratulerer, så gøy!
|
|
|
#20 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?
Jeg pleier å kjøpe dette i dåpsgave, men det er jo en kjempeflott gave til en nyfødt også! Tidløst og koselig for babyen å få noe eget, selv om det kanskje ikke skorter på kopper og kar i heimen.
|
![]() |
|
|