Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er historien bak nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 12:43   #141
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

JEg mistet lommeboken min i går. Og i forigårs.

Gammel 06-10-06, 12:44   #142
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sunget Lykkeliten-sangen veldig mye for barna, spesielt eldstemann, men det blir nok mer etterhvert for minste også. Synes sangen er veldig rørende. De er jo pur lykke for meg...
Dessuten har jeg to barn, så det ble Lykkeliten02.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:22   #143
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Se avatar. Da jeg kom på jobben med denne på hodet, ble jeg strakt kalt Jålebeinet. Og mannen min kaller jeg nå for Jålebukken

Hvorfor?
Han kjøpte seg en ny racersykkel for ikke så lenge siden, og driver nå og sikler etter et sykkelsete i samme farge som rammen på sykkelen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:27   #144
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Er egentlig en stor vims.Glemmer å låse bilen. Går fra nøklene i ytterdøra. Glemmer av hvor jeg har gjort av ting når jeg nettopp har stått med det i hendene. Kan fortsette i det uendelige. Men jeg slutter her..

Men LilleVims hørtes bedre ut.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:40   #145
Månestråle
Nybegynner

Månestråle har et hav av muligheter foran seg
Standard

For leeenge siden mente "room-maten" til min daværende kjæreste at jeg var så morgenfrisk at jeg lignet Månestråle.

Siden jeg er høy, slank og hadde langt svart hår (hadde før 2 ammerunder tæret grundig på det - nå er det bare halvlangt og svart) har jeg tatt det som et kompliment og brukt det som nick (VELDIG ubeskjeden, hun er naturligvis MYE penere enn meg).

På SnartMamma var det en annen i samme terminklubb som hadde det samme nicket, det var helt snålt når hun hadde lagt inn innlegg...

Månestråle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 13:51   #146
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært hemmelig forelsket i Månestråle i mange år, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:01   #147
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har vært hemmelig forelsket i Månestråle i mange år, jeg.

Har ikke alle gutter/menn det?

Gammel 06-10-06, 14:05   #148
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil tro det.

Gammel 06-10-06, 14:08   #149
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Hun var nuuudelig da Veldig søt.

Men det er bare gutter som oppriktig kan ha våte drømmer om en tegneseriefigur Hun er pennestreker!

Aldri hørt om en dame som har vært forelska i /tent på fantomet liksom

Gammel 06-10-06, 14:14   #150
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men det er bare gutter som oppriktig kan ha våte drømmer om en tegneseriefigur Hun er pennestreker!

Jeg tror ikke jeg skal skryte på meg våte drømmer, riktignok. Men for ei dame hun er. Jeg tror det var de lange, smekre beina hennes som gjorde mest inntrykk på meg sånn i ungdommen. Men hun var jo både tøff og smart og handlekraftig også.

Gammel 06-10-06, 14:16   #151
Månestråle
Nybegynner

Månestråle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Men Tintin da??? Han var jeg forelska i da jeg var 10

Månestråle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:20   #152
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Nicket mitt kommer av at vi hadde fargen magnolia på veggen i stuen der i bodde før. Har brukt samme nick i åresvis nå.

Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:56   #153
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

eg har mislikt det nicket lenge, men gidda ikke skifte der inne, men da jeg gikk i gang med forum selv, så ble det Carrera. Det nicket kom automatisk, da min kjære har en stor forkjærlighet for Carreraer

Også jeg som trodde du var marmorfantast.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 19:03   #154
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Det var kallenavnet mitt da jeg var utvekslingsstudent i Canada. Har vurdert å bytte nick flere ganger, men det er vanskelig å finne et som ikke er opptatt allerede. Dessuten så kjenner de fleste meg som Sparky. Jeg er nok Sparky for alltid.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:24   #155
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har to navn og når man smelter disse sammen blir det Ginger (uttales rett fram, på norsk). Har blitt kalt Ginger siden ungdomstiden, og det blir brukt når jeg er utenlands da navnet mitt er helt umulig å uttale for ikke-norske.
Da jeg skulle melde meg inn på NM var nicket opptatt ( ) og jeg tok 2 (med betydning "too" og "two") i tillegg. Siden passer det bra da jeg har 2 barn...

Sånn er det med den saken.

Gammel 06-10-06, 20:25   #156
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dessuten er jeg litt Ginger Rogers ( i utseende og ellers)

Gammel 07-10-06, 12:38   #157
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche er kjælenavnet mitt. Om noen kjentfolk er her inne og ser nicket mitt, så regner jeg med at de finner ut at det er meg. Har hatt det i mange år.

...Egentlig har jeg litt lyst til å ha Nicket "dronninga" her - siden jeg kaller guttungen for prinsen her inne....kanskje jeg skal bytte

Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 12:40   #158
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var litt forelska i sølvpilen i min tid men jeg er fryktelig mandig av meg da

Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 01:11   #159
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

...Egentlig har jeg litt lyst til å ha Nicket "dronninga" her - siden jeg kaller guttungen for prinsen her inne....kanskje jeg skal bytte

Jeg liker bedre Bauche - som jeg uttaler "Båsj".

Gammel 10-10-06, 09:13   #160
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg liker bedre Bauche - som jeg uttaler "Båsj".

båsj! - det uttales bøvvtche, sånn egentlig! - Jeg blir nok ingen dronning nei! En gang bauche, alltid bauche!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.