|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyKopper med lokk som har et søletett hull til sugerør er utrolig bra. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Off the map.
|
Sv: Jeg skal på Tupperwareparty
De hadde jeg tenkt å bestille. Ser også for meg at jeg kan lage en smoothie jeg kan ha med meg i bilen, for jeg rekker sjelden frokost. Men 3 min for å smelle i gang en smoothie burde funke.
|
|
|
#26 |
|
Off the map.
|
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyI tillegg har vi masse greier som mangler lokk eller bolle.
|
|
|
#27 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyEnig i at potetskrelleren er kjempegod. Bruker den til å skrelle epler, gulerøtter, poteter, kålrot og sikkert mer jeg ikke husker. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Uhelbredelig B-menneske
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyVidere er jeg veldig fornøyd med denne : |
|
|
|
|
|
#29 |
|
snur
|
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyKnivene er i bruk daglig. Riskokeren til mikro brukes veldig ofte, det samme med de ildfaste formene. Slikkepott, boksåpner, potetskreller er jeg også fornøyd med og bruker mye.
|
|
|
#30 |
|
Tidsklemt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyJeg bruker riskokeren en del, slikkepotten er den beste av alt jeg har prøvd, og isskjeen er super!
|
|
|
|
#31 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyPotetskrelleren (den er av samme type som bildet lenger opp her, men har en litt annen form) er fantastisk! Har hatt den siden midten på 90-tallet, og er like skarp ennå. Skreller alt mulig med den, inkludert fingrene mine sånn dann og vann.
|
|
|
#32 |
|
Glad
|
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyOmelettlageren er beg fornøyd med. Og salatboksen. Ny rist koster for øvrig 55 kr. Har også slumpet til å kaste min sammen med salatrester.
|
|
|
#33 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyOmelett lageren er helt genial og spagettikokeren. Ellers er jeg veldig glad i microserien, steker alltid bacon i microen, sprøtt og godt.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal på TupperwarepartyHar noen prøvd å bruke riskokeren til å koke andre ting, f.eks. pasta eller grønnsaker? Det fantes en pastakoker av samme type, bare tilpasset lengden på spaghetti, men det må da gå an å koke f.eks. makaroni i riskokeren? Har noen forsøkt? |
|
|
|
![]() |
|
|