Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Oslo. Hvilke velger jeg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-13, 13:53   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hotell i Oslo. Hvilke velger jeg?

Har valgets kvaler og står mellom disse.

Comfort hotel Grand Central
Clarion Collection Folketeateret.
Radisson Blu Scandinavia
Continental
Radisson Blu Plaza.

Er åpen også for andre forslag. Vi vil bo godt og sentralt. Han som er med er veldig glad i god frokost.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 13:57   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Oslo. Hvilke velger jeg?

Scandinavia er vår favoritt. Både voksne og barn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:12   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Bodde nettopp på Bondeheimen for første gang og er veldig fornøyd.

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:44   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hva med Clarion Collection Hotel Gabelshus for familietur? Svært hyggelig med god mat og gratis kveldsmat. Ligger på Skillebekk.

Gammel 21-03-13, 14:45   #5
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scandinavia var skikkelig raua rom på da jeg var der for en uke siden. Men det er visst veldig stor forskjell på rommene. Noen er nyoppusset, mens andre igjen, er skikkelig 80-talls med gamle bad og grusomme dusjhoder og ingen varmekabler på badet. Teppet på gulvet osv. Da hjelper det lite om rommet er aldri så stort.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:47   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Hva med Clarion Collection Hotel Gabelshus for familietur? Svært hyggelig med god mat og gratis kveldsmat. Ligger på Skillebekk.

Har bodd der før Vil bo litt mere sentralt.

Gammel 21-03-13, 14:52   #7
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Scandinavia var skikkelig raua rom på da jeg var der for en uke siden. Men det er visst veldig stor forskjell på rommene. Noen er nyoppusset, mens andre igjen, er skikkelig 80-talls med gamle bad og grusomme dusjhoder og ingen varmekabler på badet. Teppet på gulvet osv. Da hjelper det lite om rommet er aldri så stort.

Leste at hotellet er renovert opp til 9 etg.

I følge trip advisor så jeg at disse hotellene hadde fått gode tilbakemeldinger.

Gammel 21-03-13, 21:19   #8
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi bodde på Thon hotell Operaen i januar, og var veldig fornøyd! Vi bodde vel og merke i den nye delen.

Store, fine, luftige, lyse rom. Og kort vei til "alt".
Anbefales!

Mrs. Wallace er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 21:29   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av de du nevner ville jeg valgt continental eller grand. Jeg syns ingen av de andre hotellene nevnt i tråden kan måle seg med dem med tanke på design, arkitektur og koseliget.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 21:31   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Liker både Grand, Continental og Scandinavian (selv om Grand var særdeles upraktisk med barnevogn, men det har ikke dere med).

Gammel 21-03-13, 21:44   #11
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grand og Continental har jo virkelig sus av luksus og storhet da, om enn kanskje litt fordums. Grand har nydelig spaavdeling og basseng i toppetasjen. Og supersentralt ligger begge de to. Foreldrene mine har bodd på Continental mange ganger, og elsker det, virkelig highclass-følelse.

Gammel 21-03-13, 21:46   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Wallace, her.

Vi bodde på Thon hotell Operaen i januar, og var veldig fornøyd! Vi bodde vel og merke i den nye delen.

Store, fine, luftige, lyse rom. Og kort vei til "alt".
Anbefales!

Vi bodde også på Thon hotell opera i januar og var knallfornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 21:46   #13
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Men hvordan er frokosten på hotellene?

Gammel 21-03-13, 21:47   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bo på Continental og spis fin middag på Eik 2. Etage.

Gammel 21-03-13, 21:48   #15
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Bo på Continental og spis fin middag på Eik 2. Etage.

Helt enig.

Gammel 21-03-13, 21:54   #16
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg bodde på Folketeateret i vinter. Har anbefalt hotellet videre til flere. Kveldsmat er inkludert forresten.
Frokosten var ikke spektakulær, men veldig god.

Gammel 21-03-13, 21:54   #17
Michelle
X First Lady

Standard

Tusen takk for tips

Gammel 22-03-13, 23:12   #18
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Continental ... Det blir aldri feil ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 08:23   #19
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad i Bristol, jeg. Frokosten er nydelig, og Afternoon Tea i Bibliotekbaren (med champagne) er stas!

Gammel 23-03-13, 08:27   #20
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg er glad i Bristol, jeg. Frokosten er nydelig, og Afternoon Tea i Bibliotekbaren (med champagne) er stas!

Skulle akkurat til å si det!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.