Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-13, 14:19   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?

Vi skulle hatt sko, men hjernen min funker ikke. Vet ikke om jeg skal kjøpe Goretex, joggesko, støvler eller cherrox eller alt?!

Jeg er veldig glad i Goretex så langt det går for å slippe støvler, men regner med at minsten på snart 1,5 år bør ha støvler istedenfor Goretex. Eller begge deler?

Goretex til Storesøster eller joggesko nå? Hun kan jo plutselig vokse så ikke skoene passer lenger, og det snør her ennå og er metervis med snø, så det er en stund til.

Kanskje droppe hele salget?? Hjelp meg og tenk.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:24   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?

Salg nå? Annonse?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:29   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kanskje det er lokalt? Her er det ta to, betal for én, på barnesko.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:32   #4
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg ser det på nettsidene også.
Jeg har kjøpt på tilbudet før, har kjøpt gore-tex og sandaler ofte tror jeg.

Gammel 21-03-13, 14:40   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste fikk Goretex joggesko og vanlige joggesko fra Viking. Yngste fikk Goretexjoggesko fra Timberland og sandaler fra Skofus. Jeg tror de sandalene fra Skofus er for barnslige for eldste (og mulig de ikke blir ført i så store størrelser)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:43   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke ang. hva du skal kjøpe, men jeg ville valgt Goretex til den minste også. Jeg synes ikke støvler er noe for en som "nettopp" har lært seg å gå.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 09:27   #7
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her har vi goretex joggesko/overgangssko, dock boots, gummistøvler, sandaler og vanlige joggesko til vår/sommer sesongen. I år har jeg kjøpt nike free som "vanlig" joggesko til de to eldste, har disse selv og digger de.

Gammel 23-03-13, 09:34   #8
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte Viking joggesko til 4- og 6-åringen. Ser gode ut og kan vaskes i maskin. Har egentlig ikke tenkt så mye på vår og sommer ennå, men dette tilbudet synes jeg var såpass godt at jeg slo til. Joggeskoene fra i fjor har begge vokst ut av. Må se over resten av fjorårets sko for å se hva annet mine to små trenger, de bør vel ha goretex i tillegg til sandaler av ett-eller-annet slag.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 12:04   #9
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt Viking GoreTex til mine fire på det tilbudet. Jeg burde ha kjøpt sandaler til de minste også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 12:06   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Viking Goretex? Det hadde de ikke her! Kjøpte Skofus blinkesko og Softshell joggesko.

Gammel 23-03-13, 12:09   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kamik GoreTex var det, Salt. Jeg blingsa.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 12:11   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal innom i dag, takk for tipset. Blir nok bare vanlige joggesko til de to minste her tenker jeg. Minsten er jo ikke akkurat i nærheten av å trenge sko enda, men kjøper noen som passer til sommeren.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 12:52   #13
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Her ble det kamik gortex til storebror, og blinkesko til lillebror. Litt utplukka i størrelsene.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 17:23   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ble de to par til minsten (som forventes å passe i mai/juni ish.

Sandaler som disse, men litt finere i fargene:

Og disse skoene

minibolle mai 2012
Gammel 23-03-13, 18:41   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Her ble det kamik gortex til storebror, og blinkesko til lillebror. Litt utplukka i størrelsene.

Signerer denne, bytt bare ut lillebror med lillesøster.

Gammel 23-03-13, 18:42   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg savnet Gore-tex til de små.

Gammel 23-03-13, 18:49   #17
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte Viking joggesko til begge.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 19:40   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg savnet Gore-tex til de små.

Samme her. Vi endte på XXL og kjøpte Viking goretex til lillesøster på 2,5. De kosta 499,- der. Knallråsa! Selvsagt.

minibolle mai 2012
Gammel 23-03-13, 20:04   #19
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Filler!
Jeg gikk jammen meg glipp av dette tilbudet denne gangen.
Det er et veldig greit tilbud når en har tvillinger som bruker samme skostr. Jeg har kjøpt joggesko (husker ikke merket) og vintersko tidligere.

Gammel 23-03-13, 20:10   #20
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Filler!
Jeg gikk jammen meg glipp av dette tilbudet denne gangen.
Det er et veldig greit tilbud når en har tvillinger som bruker samme skostr. Jeg har kjøpt joggesko (husker ikke merket) og vintersko tidligere.

Tilbudet gjelder mandag, tirsdag og onsdag også.

Så takk for påminnelsen, mandag blir det skoshopping til barna.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.