|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Vi skulle hatt sko, men hjernen min funker ikke. Vet ikke om jeg skal kjøpe Goretex, joggesko, støvler eller cherrox eller alt?!
|
|
|
#3 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Kanskje det er lokalt? Her er det ta to, betal for én, på barnesko.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Eldste fikk Goretex joggesko og vanlige joggesko fra Viking. Yngste fikk Goretexjoggesko fra Timberland og sandaler fra Skofus. Jeg tror de sandalene fra Skofus er for barnslige for eldste (og mulig de ikke blir ført i så store størrelser)
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Jeg vet ikke ang. hva du skal kjøpe, men jeg ville valgt Goretex til den minste også. Jeg synes ikke støvler er noe for en som "nettopp" har lært seg å gå.
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Her har vi goretex joggesko/overgangssko, dock boots, gummistøvler, sandaler og vanlige joggesko til vår/sommer sesongen. I år har jeg kjøpt nike free som "vanlig" joggesko til de to eldste, har disse selv og digger de.
|
|
|
#8 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Jeg kjøpte Viking joggesko til 4- og 6-åringen. Ser gode ut og kan vaskes i maskin. Har egentlig ikke tenkt så mye på vår og sommer ennå, men dette tilbudet synes jeg var såpass godt at jeg slo til. Joggeskoene fra i fjor har begge vokst ut av. Må se over resten av fjorårets sko for å se hva annet mine to små trenger, de bør vel ha goretex i tillegg til sandaler av ett-eller-annet slag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Skal innom i dag, takk for tipset. Blir nok bare vanlige joggesko til de to minste her tenker jeg. Minsten er jo ikke akkurat i nærheten av å trenge sko enda, men kjøper noen som passer til sommeren.
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Her ble det kamik gortex til storebror, og blinkesko til lillebror. Litt utplukka i størrelsene.
|
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Her ble de to par til minsten (som forventes å passe i mai/juni ish.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?
Samme her. Vi endte på XXL og kjøpte Viking goretex til lillesøster på 2,5. De kosta 499,- der. Knallråsa! Selvsagt.
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?Filler!
|
|
|
#20 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko har dere kjøpt på Skoringen 2 for 1?
Tilbudet gjelder mandag, tirsdag og onsdag også.
|
![]() |
|
|