Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fly til Thessaloniki

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-13, 10:47   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Fly til Thessaloniki

Vi skal egentlig ikke bruke penger på ferie i sommer, fordi vi er midt i husrehabilitering og bygging, men who are we kidding? Så nå har vi ryki på ryanair.com og søker etter prinsippet billigst mulig flybilletter til et område med sol og sommer. Hittil er fly til Thessaloniki en god kandidat. Er det noen som har forslag til hvor vi kan dra videre derfra?

Gammel 23-03-13, 10:49   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fly til Thessaloniki

Halkidiki? Er ikke det ganske nærme? Lilleput har noen steder i nærheten om jeg ikke tar feil, kanskje du kan finne inspirasjon via deres sider?

Gammel 23-03-13, 10:55   #3
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Halkidiki? Er ikke det ganske nærme? Lilleput har noen steder i nærheten om jeg ikke tar feil, kanskje du kan finne inspirasjon via deres sider?

Ja, Halkidiki er et bra tips! Noen som har vært der?

Gammel 23-03-13, 12:38   #4
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg bodde der på 80 tallet (Urgammel) Bodde i den dengang bittelille landsbyen Neos Marmaras som ligger i Sithonia og jobbet i Porto Carras på Meliton hotel (Dengang eid av en av Hellas rikeste skipsredere John Carras) en som ligger like ved.
ca 1.5 t kjøretur fra flyplassen.
https://www.google.com/search?q=neos...ient=firefox-a
http://www.finesthotels.net/en/hotel...itonhotel.html

Mye er nok forandret fra da jeg jobbet der så har dessverre ikke så mange tips å komme med. Men det skal fortsatt være et flott område. Har en nabo som har vært der endel.
Flotte strender med grovkornet sand.

Kassandra er også et flott område.
http://www.halkidiki.com/english/halkidiki_e.htm
http://www.halkidiki.com/english/kinfo_e.htm

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 12:43   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Halkidiki var min første tanke også, men ellers går det vel ferjer til øyene i Sporadene fra Thessaloniki, det er ikke så langt. Jeg synes Skopelos ser veldig fin ut, f.eks. (Har ikke vært noen av stedene.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 12:45   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg vil tro det fortsatt går ferjer fra Thessaloniki.
Bil må en ha der for å komme seg rundt. Flotte områder og viker med fantastiske strender.

Gammel 23-03-13, 12:46   #7
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Vi føy til Thessaloniki for to år sden og kjørte til Toroni. Nydelig, liten ferieby.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 13:45   #8
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Vi føy til Thessaloniki for to år sden og kjørte til Toroni. Nydelig, liten ferieby.

Toroni så koselig ut! Hvor bodde dere? Athytos virket også som en fin liten by.

Gammel 23-03-13, 16:25   #9
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Vi bodde privat (husbytteferie) men foreldrene mine leide et studio helt nede ved sjøen. Husker ikke hva det het, men det var en stor gressplen mellom huset og stranden.

Toroni var herlig!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 17:13   #10
Michelle
X First Lady

Standard

Da jeg var ute å handlet i dag så traff jeg på ei jeg jobbet med i Hellas og som har vært i området for ikke så lenge siden. Har ikke sett henne på over 20 år.
Hun nevnte Athytos som et flott sted. Jeg har spurt henne om tips når hun får tid.

Det stedet jeg nevnte og bodde så er mye overtatt av Russere.
Ikke at jeg har noe i mot russere men det har blitt litt sånn mafioso.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.