|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fly til ThessalonikiVi skal egentlig ikke bruke penger på ferie i sommer, fordi vi er midt i husrehabilitering og bygging, men who are we kidding?
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Fly til ThessalonikiHalkidiki? Er ikke det ganske nærme? Lilleput har noen steder i nærheten om jeg ikke tar feil, kanskje du kan finne inspirasjon via deres sider?
|
|
|
#3 |
|
Make it count!
Sv: Fly til Thessaloniki
Ja, Halkidiki er et bra tips! Noen som har vært der?
|
|
|
#4 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fly til ThessalonikiJeg bodde der på 80 tallet (Urgammel) Bodde i den dengang bittelille landsbyen Neos Marmaras som ligger i Sithonia og jobbet i Porto Carras på Meliton hotel (Dengang eid av en av Hellas rikeste skipsredere John Carras) en som ligger like ved. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Fly til ThessalonikiHalkidiki var min første tanke også, men ellers går det vel ferjer til øyene i Sporadene fra Thessaloniki, det er ikke så langt. Jeg synes Skopelos ser veldig fin ut, f.eks. (Har ikke vært noen av stedene.)
|
|
|
#6 |
|
X First Lady
Sv: Fly til ThessalonikiJa jeg vil tro det fortsatt går ferjer fra Thessaloniki. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fly til ThessalonikiVi føy til Thessaloniki for to år sden og kjørte til Toroni. Nydelig, liten ferieby. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Make it count!
Sv: Fly til Thessaloniki
Toroni så koselig ut! Hvor bodde dere? Athytos virket også som en fin liten by.
|
|
|
#9 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fly til ThessalonikiVi bodde privat (husbytteferie) men foreldrene mine leide et studio helt nede ved sjøen. Husker ikke hva det het, men det var en stor gressplen mellom huset og stranden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Sv: Fly til ThessalonikiDa jeg var ute å handlet i dag så traff jeg på ei jeg jobbet med i Hellas og som har vært i området for ikke så lenge siden. Har ikke sett henne på over 20 år. |
|
|
|
![]() |
|
|