|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hotell i Oslo. Hvilke velger jeg?Vi valgte Grand sist vi skulle ha Osloovernatting, bare fordi de hadde roomservicemenyen liggende på nett. Den største frokostpakken deres servert på rommet - det var ikke helt dumt, altså. Rommet var av den billigste typen dobbeltrom, og holdt samme standard som et hakk bedre rom på andre hoteller vi har vært på, altså når vi har valgt å oppgradere litt. God størrelse og fint bad. Drar dit gjerne igjen!
|
|
|
|
#22 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hotell i Oslo. Hvilke velger jeg?Men Afternoon Tea på Bristol - det står på programmet til neste gang. Rakk ikke det sist.
|
|
|
|
#23 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hotell i Oslo. Hvilke velger jeg?Bristol - deilig frokost med veldig godt utvalg!! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hotell i Oslo. Hvilke velger jeg?Jeg ville også valgt Grand, kontinental eller Bristol.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|