|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?
Vi ble begge svært positivt overrasket over romsligheten i bilen. Og begge følte at vi satte ossinn i bilen i stedet for ned i bilen.
Vi droppet leiebilen og fikk 20 000 i avslag, fordi jeg får bedre leiebilpris selv gjennom en privat avtale jeg har med et leiebilselskap. Hurtigladestasjon glemte vi rett og slett å forhandle om.
|
|
|
#82 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Ja, fargane er dølle. Eg skulle gjerne hatt gul eller grøn. Vi har svart. Hurtiglading er ikkje noko folk installerer heime! Men ein kan ha meir proff ladekabel med meir effekt. Det kan bestillast ulike plasser.
|
|
|
#83 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Veldig behagelig å kjøre både på bar bakke, is, asfalt og grusvei.
|
|
|
#86 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?270 000 med alt inkludert.
|
|
|
#89 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Spennende. Jeg går også og tenker på å bytte ut bilen vår med en Leaf. Men en slik fremgangsmåte fungerer ikke på mannen min. Jeg må begynne i det små. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Om vi skal ha Leaf venter vi på den nye som kommer iløpet av sommeren.
|
|
|
#91 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Skal jeg ha el-bil så blir det denne.
|
|
|
#94 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Jeg har stilt et krav om firehjulstrekk og plass til alle fem dersom det ever skulle bli aktuelt med el-bil, og da er denne perfekt.
|
|
|
#95 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?
Regnet dere på forskjellene i driftsutgifter fram til 2017?
|
|
|
#96 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Her kommer det straks en Leaf i hus. Det blir "gammelmodellen" siden mannen ikke syns det var verdt det å betale såpass mye mer for den nye. Den blir brukt som transportmiddel til og fra jobb og småturer.
|
|
|
#98 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Kortversjonen er at rundt 100 endringer er foretatt. Resultatet er blant annet noe bedre rekkevidde (men samme batteripakke), større grad av gjenvinning, bedre ladekapasitet, bedre plass og mer og bedre utstyr.
|
|
|
#99 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kan man klare seg med bare Nissan Leaf?Det kommer jo an på hva man skal bruke bilen til om det er verdt det å legge i de ekstra kronene. Får oss som har to biler, og dette er en til og fra jobb-bil holder det i massevis med den vanlig modellen.
|
![]() |
|
|