Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en løpesykkel

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 14:35   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Anbefal meg en løpesykkel

Gullemann er 2,5 år og litt treg motorisk. Han strever med 3-hjulssykkel og jeg tenker at en løpesykkel kan være midt i blinken på flere områder!
Det finnes masser av dem. Hvilken anbefaler du?
Han er stor gutt ca 100 cm, 15 kg.

Gammel 03-04-13, 14:37   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en løpesykkel

http://lekmer.no/leker/sykler-trakto...kkel-speedy-10

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 14:38   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har tre stykker, så vi har litt erfaring. Storebror hadde en fra XXL som var bra. Kjøpte fra Kettler til lillesøster som hun ikke likte så godt, og jeg er litt enig i det, styret og sete var liksom litt dårlig plassert. Så kjøpte vi en fra XXL (mindre enn storebror sin) som var mye enklere å bruke.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 14:38   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er den som Chablis viser lillesøster ikke ville bruke.

minibolle mai 2012
Gammel 03-04-13, 14:41   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Denne fra XXL liker snuppa godt. Det er enkelt å gå av og på.

minibolle mai 2012
Gammel 03-04-13, 14:41   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Finnes i mer guttevennlige farger og.

minibolle mai 2012
Gammel 03-04-13, 14:44   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sånn Chablis linker til hadde minstemann her i årevis.. Han har alltid vært en liten tært og folk har nok trodd han har vært yngre enn han er men han racet tidlig rundt med den og folk glante veldig og synes han var sååå søt.

HAn hadde skikkelig fart og gadd å sparke seg oppover bakker. Han var klissvåt av svette men han digget det. Trallet og sang når han suste rundt..
Brukte skotuppen å bremse med så det blir nok fort hull i joggeskoene altså...

Han brukte den sammen med oss når vi syklet rundt, han digget virkelig sykkelen sin og nektet lenge å bruke vanlig tråsykkel med pedaler.
Tror vi kjøpte den på ToysRus.

Men det kommer jo litt an på typen. HAn må gidde å slite litt..
Venninnen min kjøpte samme til sin sønn når hun så hvordan min gutt suste av sted men han er ikke samme aktive typen så der ble det ikke store suksessen..

Vet at det har kommet en nyere modell med håndbrems. Sparer kanskje skotuppene da..

Gammel 03-04-13, 14:50   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gutten min har en blå fra kettler med håndbrems. Den har iallefall funket veldig bra for ham.

Før det hadde han den minste fra puky, den har også vært bra. Men jeg føler meg tryggere når han kan bremse når han har full fart nedover bakkene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 14:52   #9
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Finnes ikke XXL her dessverre. Får sjekke litt rundt hva som er tilgjengelig.

Gammel 03-04-13, 14:57   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg synes de fra Puky som har sånn "fotbrett" ser fine ut, lett å gå av og på de.

minibolle mai 2012
Gammel 03-04-13, 14:57   #11
LØM
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2013
LØM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er på jakt etter det samme. De fra XXL var jo fine. Har litt lyst til å gi ungene det til burdagen sin i år (de får de før da). De har trehjulsykler, men de er ikke noe gode å bruke (iallfall ikke de vi har) og ikke klarer de å tråkke rundt på de, men de trehjulsyklene de har i bhg greier de fint. Ser de fleste jeg hører og ser anbefaler de fra Puky

LØM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 14:59   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Hvilke forhandlere har Pucky?

Gammel 03-04-13, 15:21   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg kjøpte fra sprell.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 15:22   #14
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sprell og Riktig Leker, de har også nettbutikk. Jeg importerte fra Danmark for å få en annen dekor, det ble samme totalpris. Vi valgte 3+ sykkelen med håndbrems.

Gammel 03-04-13, 15:41   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Jeg går for en rimelig variant fra Obs i første omgang (Alprace) til 299,- så får vi heller kjøpe større i Danmark til sommeren om det blir en hit.

Gammel 03-04-13, 16:06   #16
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte en i tre fra Early Rider til poden. Det fine med den var at han kunne bruke den lenge m.t.p. størrelse (den passer faktisk fremdeles og han er nå en stor femåring) i tillegg har den en trepinne barnet kan sette beina på når det har fått kontroll på balansen. Her fra han var 3 år(uten trepinnen, ser jeg):

*poff*

Sist redigert av Vianne Rocher : 03-04-13 kl 22:20.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 17:39   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Veldig fornøyd med Puky.

Gammel 03-04-13, 19:46   #18
LØM
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2013
LØM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tipper jeg også går for de fra Obs med mindre jeg får napp på ett par bruktforespørsler jeg har innen lørdag og hvis obs har fler igjen da (vi bor ett lite stykke unna)

LØM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 19:56   #19
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Denne fra XXL liker snuppa godt. Det er enkelt å gå av og på.

Vi har samme i "guttevariant", og den er veldig mye bedre enn et par andre vi har hatt i hus. Lett, og lav.

Gammel 03-04-13, 19:57   #20
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går for en rimelig variant fra Obs i første omgang (Alprace) til 299,- så får vi heller kjøpe større i Danmark til sommeren om det blir en hit.

Advarer om at den er veldig, veldig tung. Vi hadde denne til minsten, og måtte bytte den ut. Den fra XXL veier en brøkdel.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.