|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Anbefal meg en løpesykkelGullemann er 2,5 år og litt treg motorisk. Han strever med 3-hjulssykkel og jeg tenker at en løpesykkel kan være midt i blinken på flere områder!
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkel |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkelVi har tre stykker, så vi har litt erfaring.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkelDet er den som Chablis viser lillesøster ikke ville bruke.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkelDenne fra XXL liker snuppa godt. Det er enkelt å gå av og på.
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkelFinnes i mer guttevennlige farger og.
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en løpesykkelSånn Chablis linker til hadde minstemann her i årevis.. Han har alltid vært en liten tært og folk har nok trodd han har vært yngre enn han er men han racet tidlig rundt med den og folk glante veldig og synes han var sååå søt.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Anbefal meg en løpesykkelGutten min har en blå fra kettler med håndbrems. Den har iallefall funket veldig bra for ham. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkelJeg synes de fra Puky som har sånn "fotbrett" ser fine ut, lett å gå av og på de.
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Anbefal meg en løpesykkelJeg er på jakt etter det samme. De fra XXL var jo fine. Har litt lyst til å gi ungene det til burdagen sin i år (de får de før da). De har trehjulsykler, men de er ikke noe gode å bruke (iallfall ikke de vi har) og ikke klarer de å tråkke rundt på de, men de trehjulsyklene de har i bhg greier de fint. Ser de fleste jeg hører og ser anbefaler de fra Puky |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Anbefal meg en løpesykkel
Sprell og Riktig Leker, de har også nettbutikk. Jeg importerte fra Danmark for å få en annen dekor, det ble samme totalpris. Vi valgte 3+ sykkelen med håndbrems.
|
|
|
|
#15 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkelJeg går for en rimelig variant fra Obs i første omgang (Alprace) til 299,- så får vi heller kjøpe større i Danmark til sommeren om det blir en hit.
|
|
|
#16 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Anbefal meg en løpesykkelVi kjøpte en i tre fra Early Rider til poden. Det fine med den var at han kunne bruke den lenge m.t.p. størrelse (den passer faktisk fremdeles og han er nå en stor femåring) i tillegg har den en trepinne barnet kan sette beina på når det har fått kontroll på balansen. Her fra han var 3 år(uten trepinnen, ser jeg):
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 03-04-13 kl 22:20. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Anbefal meg en løpesykkelVeldig fornøyd med Puky.
|
|
|
#18 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Anbefal meg en løpesykkelTipper jeg også går for de fra Obs med mindre jeg får napp på ett par bruktforespørsler jeg har innen lørdag og hvis obs har fler igjen da (vi bor ett lite stykke unna) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Vi har samme i "guttevariant", og den er veldig mye bedre enn et par andre vi har hatt i hus. Lett, og lav.
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Advarer om at den er veldig, veldig tung. Vi hadde denne til minsten, og måtte bytte den ut. Den fra XXL veier en brøkdel.
|
|
![]() |
|
|