|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du vært forelska i en kollega? | |||
| Ja, ved flere tilfeller. |
|
50 | 21,55% |
| Ja, én gang. |
|
52 | 22,41% |
| Nja ... kanskje litt betatt? |
|
67 | 28,88% |
| Nei! |
|
61 | 26,29% |
| Ingen kommentar |
|
2 | 0,86% |
| Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært forelska i en kollega?Nei. Jeg er relativt uanstendig, men har altså aldri vært forelska i en kollega. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du vært forelska i en kollega?
Ja hekking på kopirommet synes jeg egentlig kan regnes som uanstendig selv dersom hekkepartnerne er gift (med hverandre).
|
|
|
#104 |
|
Bedreviter
|
Er det uanstendig å falle for en kollega? |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bedreviter
|
Jeg har muligens kysset i heisen, men definitivt aldri hekket på kopirommet. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Samme her. Jobbet 14 år på sykehus, men ikke latt meg friste av legene. I barnehagene har det også vært slunkent.
|
|
|
|
#111 |
|
En Som Trener
|
|
|
|
#112 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du vært forelska i en kollega?Denne undersøkelsen sier jo ingenting om at folk som har vært forelsket i en kollega har vært forelsket i flere samtidig, eller er gift, eller sammen med noen fra før. Det virker som mange her tar utgangspunkt i at en allerede er gift, og SÅ blir forelsket i en kollega. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Snikende tiger
|
Er det ikke som på Grey's Anatomy i virkeligheten, altså?
|
|
|
#114 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du vært forelska i en kollega?Forelskelse/ekte kjærlighet utelukker ikke at man blir betatt av andre.
|
|
|
#115 |
|
can-jur
|
Tja.. Hadde partneren min skrevet på nett at han ble forelsket i andre sånn dann og vann hadde jeg sannsynligvis endt med å tatt min hatt og gått.
|
|
|
|
#118 |
|
can-jur
|
Sv: Har du vært forelska i en kollega?Jeg hadde ikke gått på dagen, men jeg tror det hadde brutt ned forholdet mitt over tid og ville endt med brudd.
|
|
|
|
#119 |
|
Bedreviter
|
Hva er vanlig? Tror du at alle som har svart i pollen har blitt forelsket i en kollega mens de har vært i et annet forhold? Jeg for min del hadde bodd sammen med kjæresten min i fem år, da vi ble kollegaer første gang. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
heimføing
|
Sv: Har du vært forelska i en kollega?Som Filifjonka poengterte tidligere: Undersøkelsen sier intet om at de som forelsker seg i en kollega er i et forhold fra før. Svarene i denne tråden viser jo også at mange har forelsket seg i en kollega og giftet seg med han. |
|
|
|
![]() |
|
|