|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Tips meg om "lette" bøkerJeg har ikke noen tips, jeg kan virkelig ikke fordra lette bøker som ikke gir meg noe utover tidsforbruk. Ikke så interessant for deg, akkurat, men jeg er midt i en bok nå som er så spennende og interessant at jeg tenker på den omtrent hele tiden.
|
|
|
#22 |
|
lettere utlada
|
Sv: Tips meg om "lette" bøker
Alt til sin tid, tenker jeg.
|
|
|
#23 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips meg om "lette" bøkerHva med "Den sorte dolks brorskap"? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
lettere utlada
|
Da er det IKKE noe for meg. Jeg er altfor....prippen(?) for det. Og jeg likte ikke 50 shades heller.
|
|
|
#25 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips meg om "lette" bøkerDet er mulig noen kan ha serien inne, men ingen som jeg vet om, dessverre. Det er forresten ikke helt 100 % lettlest, den er litt Jane Austenisk i sitt språk.
|
|
|
#27 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips meg om "lette" bøkerJeg har kun lest A Long Way Down av Hornby, alvorlig tema humoristisk fremstilling. God bok som ga meg lyst til å lese mer av Hornbys bøker.
|
|
|
#30 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg ser den, og er til vanlig enig med deg. Men her lærer man uten at man tenker over det om jeg kan si det sånn. Boken er hovedsakelig underholdene, men er skrevet med gode og korrekte beskrivelser av omgivelsene, noe som i seg selv er veldig interessant. Litt sånn som Vassmo sine bøker kanskje, der personene og deres opplevelser er det sentrale, men der man samtidig lærer om hvordan hverdagslivet var for folk i en annen tid. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vaklende
|
Sv: Tips meg om "lette" bøkerJeg vet akkurat hva du trenger. Bare stol på meg, det er sant, denne boka er akkurat det du vil ha + litt ekstra: Sist redigert av Balanse : 12-04-13 kl 16:23. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#34 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips meg om "lette" bøkerjeg har akkurat kost meg glugg ihjel med Gentlemen Bastards-bøkene av Scott Lynch. Fantasy-versjonen av oceans eleven, nesten. Lettlest, morsom og spennende.
|
|
|
#35 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Tips meg om "lette" bøkerJeg er akkurat feridg med en herlig spenningsbok "Det siste barnet" den var veldig fin her kan du lese om den https://www.lydbokforlaget.no/node/4274 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips meg om "lette" bøkerNicholas Sparks er forferdelig deprimerende, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Tips meg om "lette" bøkerKatherine Webb, Jodi Picoult og Tatian de Rosnay sine bøker er lettleste og gode.
|
|
|
#39 |
|
lettere utlada
|
Nei jeg har ikke fått startet. Ble en smule opptatt med enjoparty osv her.
|
![]() |
|
|