|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Hvor strengt er det med rifter og sånt i pass?Min paranoide mann skal til USA i juni og har oppdaget en nesten helt umerkelig, men likevel tilstedeværende rift på bakre omslag i passet sitt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor strengt er det med rifter og sånt i pass?Jeg ville ha gjort det uansett tror jeg. Man vet aldri. Vi var ute på tur nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hvor strengt er det med rifter og sånt i pass?En i reisefølget mitt ble nesten nektet i Amsterdam fordi han hadde en liten malingsflekk på den lille plastkanten midt i passet. Altså den lille kanten som er til overs på andre siden av sømmen fra bildesiden. Det går sikkert greit, men jeg hadde ordnet nytt om det var tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor strengt er det med rifter og sånt i pass?Jeg hadde en "knekk" i mitt pass og måtte skaffe nytt før avreise til USA. Mitt var på en måte "knekt" i overgangen mellom den delen som er laminert og neste sideark. Det hadde blitt brettet litt hardt slik at det ble en rift i overgangen. Jeg fikk en kommentar på det når jeg reiste til Estland og viste passet i innskjekk, de sa der at passet burde byttes, derfor tok jeg en ekstra sjekk med passkontoret som bekreftet at det måtte byttes.
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor strengt er det med rifter og sånt i pass?Jeg hadde skrevet handleliste i mitt pass, og det fant kontrolløren ikke det minste festlig. Selv om det var på siste side. Husker ikke hvilket land, men det var ikke USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor strengt er det med rifter og sånt i pass?Jeg skylle fikse det om jeg hadde tid, nå var rifter mannen min hadde betydelig større da: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=79511 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|