|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Hiawata fikk nye vårsko fra Ecco for under en måned siden. Nå ser de slik ut:
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Det kommer jo litt an på hvordan de er brukt... lillegutt bruker foran på foten der til å bremse mot bakken med sparkesykkelen (han klarer ikke fotbremsen), da holder jo ikke skoene lenge. Men hvis det ikke er "selvpåført" ville jeg klagd. Jeg synes stoffet ser veldig slitent ut også? Og den røde kanten burde jo definitivt vare mer enn 1 måned! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Knerten får de samme hullene foran på skoen uten at vi kan klage på det. Han bruker tåa til å bremse både når han sykler og sparkesykler. Gjør Hiawatha det?
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Selvfølgelig hadde jeg ikke spurt om jeg kunne klage om hullene var selvpåført.
Han har ikke syklet eller sparkesyklet siden han fikk skoene. Kun løpt, hoppet, klatret og gjort helt normale barneting. For øvrig bremser han med sålen på sparkesykkel og med sykkelens bremser på sykler.
Sist redigert av Tallulah : 26-04-13 kl 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg hadde klagd etter en måned. Jeg forventer at et par barnejoggesko i vanlig bruk skal tåle en sesong.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?
Syns du ikke sko skal holde lenger enn en måned? Det syns jeg. Jeg har aldri opplevd at skolene har sett slik ut etter så kort tid, men jeg har aldri kjøpt Ecco før heller.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Klag. En måned er for lite, når de ikke har vært brukt til bremsing. Jeg har veldig god erfaring med Eccosko generelt, har hatt mange både til barn og voksne og ikke opplevd noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Vi har hatt diverse Ecco-modeller til ungene, og de har holdt bra alle sammen. Det skal virkelig ikke være sånn, altså, dette må de få høre om.
![]() |
#10 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Klart du må klage på det. Eccosko skal da holde mer enn en måned |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg hadde klagd - definitivt. Sko til sju-åtte hundre kroner skal vare mer enn en måned - selv til barn. En ting er at de blir slitt, men ikke hull.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?OK. Vanlig bruk bør de tåle bedre enn det der.
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg hadde klagd tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Om han hadde brukt tuppen av skoen til å bremse med, så er jo ikke det noen grunn til at det skal gå hull i stoffet oppe ved inngangen til skoen.
![]() |
#15 |
intro
|
Enig. Jeg har nettopp reklamert på et par cherroxer selv, som fikk sprekker/hull i tuppene etter to ukers bruk.
![]() |
![]() |
#16 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Jeg hadde klagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?Hadde det vært sparkesykkelskade ville jeg ikke klaget, men vanlig bruk skal ikke gi sånne slitasjeskader på en måned, så i din situasjon ville jeg sagt i fra på butikken.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
Ja, det er nok det.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Nei, det slitehullet øverst der aner jeg virkelig ikke hvordan har oppstått. Tuppen kan kanskje ha skjedd under øving for opptak i Ministry of Silly Walks eller noe sånt.
Ikke sant? Det er det jeg syns også. Og han har ikke brukt skoene noe hardere nå enn tidligere tror jeg. Jeg har ganske høy terskel for slitasjeskader som kommer av ting som dere nevner; bremsing, skating og sånn altså.
![]() |
|
|