|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Områder langs den spanske solkysten - anbefalinger?Hva vil dere anbefale for et opphold på opptil 7 uker?
|
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Områder langs den spanske solkysten - anbefalinger?Jeg kjenner også bare til Calahonda/Malaga området, men det er til gjengjeld veldig bra |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Områder langs den spanske solkysten - anbefalinger?Vi bodde i Fuengirola for 2 år siden. Fantastisk flott. Og digg med kort vei fra flyplassen.
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Områder langs den spanske solkysten - anbefalinger?Jeg er også bare kjent i Calahonda/Malaga området og vi trives veldig godt der hele familien. Vi har bodd på Crown resort hotellene der, men skulle jeg leid leilighet separat så tror jeg at jeg ville valgt i Mijas mye heller enn Fuengirola. Da mener jeg Mijas som ligger ved vannet og ikke Mijas som er oppi fjellet. To steder som heter det såvidt jeg husker, siden selve landsbyen Mijas ligger oppi fjellet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Områder langs den spanske solkysten - anbefalinger?Vi synes også det er veldig fint i Fuengirola. Mye å gjøre, kort vei til det meste.
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Områder langs den spanske solkysten - anbefalinger?Ser du bare på Costa del Sol eller er Costa Blanca også aktuel?
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Områder langs den spanske solkysten - anbefalinger?Vi var i Gran Alacant ved stranden Playa del Carabassi for noen år siden. Der var det hvertfall veldig fint. Kort vei inn til Alicante.
|
|
![]() |
|
|