Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-13, 01:33   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?

Tja, hele spørsmålet ligger jo i overskriften. Jeg trenger tips. Bunad er ikke aktuelt for disse karene.

Gammel 02-05-13, 01:37   #2
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal guttene på 8- 9 år ha på seg på 17. mai?

Bunad. Eldstemann på 14 skal ha dress.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 02:01   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Beige linbukse, linskjorte i natur med kinakrave samt beige sixpence. Alt fra Name It

Gammel 02-05-13, 02:06   #4
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Blå blazer fra Fretex, hvit skjorte og rød bukse fra lindex. Kjenner jeg ham rett blir det joggesko.

Gammel 02-05-13, 02:12   #5
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

9-åringen skal ha Kystdrakt

Gammel 02-05-13, 08:52   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?

Jeg tok en kjapp en, og bestilte et antrekk i Polarn o Pyrets nettbutikk igår.
Bukse:

Skjorte:

Slips:

Antar det blir juleantrekket også .

Vi kjøper nok noen nye sko til, type lette joggesko / Converse eller hva han måtte ønske, noe som er nytt den dagen og som kan brukes resten av sesongen, han trenger noe uansett. Penskoene er for vonde for 17. maitoget.
Jeg hadde også lyst på en cardigan til, men tok til fornuft - han ville aldri brukt den igjen. Han har en nesten ny mørkeblå vindfleece fra POP som kan brukes til hvis det er kaldt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 09:12   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gutta mine elsker å bruke dress, så det er det eneste som blir godtatt her.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 09:14   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Dress på begge her også.

Gammel 02-05-13, 09:20   #9
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøper neppe noe nytt. Vi har nok av skjorter i allefall, så finner jeg to bukser som passerer som penbukser (puh, her rettet ipaden meg til peniser, men jeg så det jeg!) så har vi det vi trenger.

Gammel 02-05-13, 09:21   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

grå bukse med tynne striper, skjorte, slips, cardganjakke - basketsko i sølv.

Gammel 02-05-13, 09:22   #11
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min sønn nekter å bruke dress, festdrakt ol så her blir det ny hettegenser fra Volcom med rutete penskjorte under, samt ny rød eller blå bukse. Også blir det nok nye sko.
Jeg har svelgt kamelen om å bruke finklær, det er vikigere at han føler seg vel og faktisk har lyst til å delta på dager som 17.mai.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 09:35   #12
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Min på 7: Denne skjorten og vesten, og en eller annen bukse:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vest.jpg (16,5 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg skjorte.jpg (14,6 KB, 6 visninger)
Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 10:10   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte dress i fjor til begge og de må brukes max så lenge de er passelige.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 10:50   #14
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Dress.

Gammel 02-05-13, 11:21   #15
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åtteåringen har Gudbrandsdalsbunad. Ny av fjoråret. Den skal han ha på 17. mai i år også (og forhåpentligvis til han blir 10-11). Har ikke hørt noen protester enda. det er mange som har bunad her, så det gjør det enklere. Hadde han ikke hatt bunad, ville han nok hatt ei helt vanlig, ny bomullsbukse og skjorte. Ser ikke for meg at dress hadde vært noe alternativ. Jeg er ikke så glad i dress på smågutter og han har aldri etterspurt det.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 14:10   #16
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Tiåringen fikk valget mellom bunad og dress, og det ble dress. Heldigvis passet den fra i fjor....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 14:17   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

10-åringen her skal som foregående år ha dress. Vi har hatt et rush med konfirmasjoner og jubileer de siste årene, så han har uansett hatt dress liggende.

Begge guttene her har nektet å gå i bunad etter 3. klasse.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 15:04   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper dere dress? Ingen som har en i 130-ish liggende som de vil selge?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 15:43   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Candy: Jeg vet at vi har en dress som er for liten, men er usikker på størrelse, skal se i skapet når jeg kommer hjem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-13, 16:06   #20
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

11 åringen her i huset skal ha røde chinos, lyseblå skjorte og mørkeblå cardigan. Muligens slips, vi får se hvordan det passer. Basketsko.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.