|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Tja, hele spørsmålet ligger jo i overskriften. Jeg trenger tips. Bunad er ikke aktuelt for disse karene.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8- 9 år ha på seg på 17. mai?Bunad. Eldstemann på 14 skal ha dress. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva skal guttene på 8- 9 år ha på seg på 17. mai?Beige linbukse, linskjorte i natur med kinakrave samt beige sixpence. Alt fra Name It
|
|
|
|
#6 |
|
I mål
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Jeg tok en kjapp en, og bestilte et antrekk i Polarn o Pyrets nettbutikk igår. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Gutta mine elsker å bruke dress, så det er det eneste som blir godtatt her. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Dress på begge her også.
|
|
|
|
#9 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Jeg kjøper neppe noe nytt. Vi har nok av skjorter i allefall, så finner jeg to bukser som passerer som penbukser (puh, her rettet ipaden meg til peniser, men jeg så det jeg!) så har vi det vi trenger.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Min sønn nekter å bruke dress, festdrakt ol så her blir det ny hettegenser fra Volcom med rutete penskjorte under, samt ny rød eller blå bukse. Også blir det nok nye sko. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Vi kjøpte dress i fjor til begge og de må brukes max så lenge de er passelige. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Åtteåringen har Gudbrandsdalsbunad. Ny av fjoråret. Den skal han ha på 17. mai i år også (og forhåpentligvis til han blir 10-11). Har ikke hørt noen protester enda. det er mange som har bunad her, så det gjør det enklere. Hadde han ikke hatt bunad, ville han nok hatt ei helt vanlig, ny bomullsbukse og skjorte. Ser ikke for meg at dress hadde vært noe alternativ. Jeg er ikke så glad i dress på smågutter og han har aldri etterspurt det. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Tiåringen fikk valget mellom bunad og dress, og det ble dress. Heldigvis passet den fra i fjor.... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?10-åringen her skal som foregående år ha dress. Vi har hatt et rush med konfirmasjoner og jubileer de siste årene, så han har uansett hatt dress liggende.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Hvor kjøper dere dress? Ingen som har en i 130-ish liggende som de vil selge?
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?Candy: Jeg vet at vi har en dress som er for liten, men er usikker på størrelse, skal se i skapet når jeg kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal guttene på 8-9 år ha på seg på 17. mai?11 åringen her i huset skal ha røde chinos, lyseblå skjorte og mørkeblå cardigan. Muligens slips, vi får se hvordan det passer. Basketsko.
|
![]() |
|
|