Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Angående antrekk i konfirmasjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-07, 03:37   #181
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Veldig mange av disse viser mer av boxeren enn buksa til daglig.

Godt sagt.
Og her i huset det være Bjørn Borg.

Gammel 29-04-07, 09:28   #182
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg kjenner jeg blir litt irritert over at man på død og liv SKAL fortelle hvilke merker man har og hvor dyre tingene var.
Mulig jeg er misunnelig.. Nei, jeg tror ikke det egentlig. Men kanskje..
Jeg ser på det som unødvendig snobberi og stormannsgalskap.
Så bruker man de svindyre tingene sine en eller to ggr og så selger man det videre. Jaja. Hver sin lyst, men jeg synes det er litt... kvalmt.

GUD dette har jeg hatt lyst til å si lenge!!

Men det kan godt hende at jeg tar feil, altså,

Hvorfor i all verden blir du irritert?

Mener du at hun har bruk-og-kast-mentalitet? Angelique selger jo klærne videre, og det er jo supert, da blir de jo brukt.
Mener du at hun skryter? Hun må jo nesten skrive i annonsene hvilket merke og hva klærne koster og slikt. Og bortsett fra denne tråden så pleier hun da ikke å skrive så mye om klær?

Det er da bare en hobby, og den er jo antagelig ikke spesielt dyr engang. Jeg kjøper ikke klær av Angelique for vi har ikke samme smak, og jeg fatter ikke at hun orker å bruke så mye tid og penger på klær, men jeg har enda vanskeligere for å forstå at man man klarer å irritere seg over noe som andre helt åpenbart synes er kjempemorsomt. Det er da flott det at folk interesserer seg for ting, uansett hva. Det er da nok av dvaskezombier uten mål og interesser i verden.

Gammel 29-04-07, 10:27   #183
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke Vimsen skrev om Angie!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 14:41   #184
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Hvorfor i all verden blir du irritert?

Mener du at hun har bruk-og-kast-mentalitet? Angelique selger jo klærne videre, og det er jo supert, da blir de jo brukt.
Mener du at hun skryter? Hun må jo nesten skrive i annonsene hvilket merke og hva klærne koster og slikt. Og bortsett fra denne tråden så pleier hun da ikke å skrive så mye om klær?

Det er da bare en hobby, og den er jo antagelig ikke spesielt dyr engang. Jeg kjøper ikke klær av Angelique for vi har ikke samme smak, og jeg fatter ikke at hun orker å bruke så mye tid og penger på klær, men jeg har enda vanskeligere for å forstå at man man klarer å irritere seg over noe som andre helt åpenbart synes er kjempemorsomt. Det er da flott det at folk interesserer seg for ting, uansett hva. Det er da nok av dvaskezombier uten mål og interesser i verden.

Jeg signerer esme her, med unntak av at jeg liker Angelique sin stil. Men hun er noen størrelser mindre enn meg.

Jeg engasjerer meg ikke i tråder som feks. foto/bilderedigeribgstråder for det interesserer meg svært lite, men vil ikke si at det irriterer meg for det.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 20:09   #185
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg kjenner jeg blir litt irritert over at man på død og liv SKAL fortelle hvilke merker man har og hvor dyre tingene var.
Mulig jeg er misunnelig.. Nei, jeg tror ikke det egentlig. Men kanskje..
Jeg ser på det som unødvendig snobberi og stormannsgalskap.
Så bruker man de svindyre tingene sine en eller to ggr og så selger man det videre. Jaja. Hver sin lyst, men jeg synes det er litt... kvalmt.

GUD dette har jeg hatt lyst til å si lenge!!

Men det kan godt hende at jeg tar feil, altså,

Dette syns jeg var et ubehagelig innlegg.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg tror ikke Vimsen skrev om Angie!

Hvem skriver hun om da, i Angeliques tråd, der A har skrevet om merket på kjolen hun vil gå med?

Gammel 29-04-07, 20:25   #186
nikki

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Hvem skriver hun om da, i Angeliques tråd, der A har skrevet om merket på kjolen hun vil gå med?

Jeg er veldig enig.Følte også det var rettet mot Angelique,dessverre.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 21:15   #187
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Og det er dessverre ikke første gang det skjer. Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor. Angelique er verdens hyggeligste og skjønneste menneske som verken kverulerer eller lager kvalm. Det eneste hun er "skyldig" i er å ha råd til klær som de fleste ikke har råd til (eller prioriterer).

Gammel 29-04-07, 21:27   #188
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det eneste hun er "skyldig" i er å ha råd til klær som de fleste ikke har råd til (eller prioriterer).

Samt å alltid kjøpe for store klær (evt. ta av noen kilo? ) - i og med at klærene alltid er litt for store og derfor selges.

Har ikke møtt Angelique - men hun er helt sikkert kjempehyggelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 21:30   #189
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Angelique er verdens hyggeligste og skjønneste menneske som verken kverulerer eller lager kvalm. er).

Nå kjenner ikke jeg Angelique, men jeg har alltid tenkt på at Angelique er akkurat som Sannemor skriver her.

Gammel 29-04-07, 21:32   #190
nikki

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og det er dessverre ikke første gang det skjer. Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor. Angelique er verdens hyggeligste og skjønneste menneske som verken kverulerer eller lager kvalm. Det eneste hun er "skyldig" i er å ha råd til klær som de fleste ikke har råd til (eller prioriterer).

Helt enig.Hvor mange her inne er det ikke som har hatt gleden av å få kjøpe sko,klær og vesker av henne til en brøkdel av ny pris?Jeg er en av de

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 21:33   #191
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angelique er verdens hyggeligste og skjønneste menneske som verken kverulerer eller lager kvalm. Det eneste hun er "skyldig" i er å ha råd til klær som de fleste ikke har råd til (eller prioriterer).

Dette kan jeg skrive under på.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:11   #192
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ærlig talt, dette er drøyt og smålig folkens! Det er et svært lite sympatisk å på denne måten diskutere Angeliques smak og forbruk.

Merkelig at det ofte blir sett på som helt greit å sette til side all god folkeskikk når man snakker om mennesker som har god økonomi, og som i tilegg finner på å bruke de pengene de tjener.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:14   #193
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ærlig talt, dette er drøyt og smålig folkens! Det er et svært lite sympatisk å på denne måten diskutere Angeliques smak og forbruk.

Merkelig at det ofte blir sett på som helt greit å sette til side all god folkeskikk når man snakker om mennesker som har god økonomi, og som i tilegg finner på å bruke de pengene de tjener.

Gammel 29-04-07, 22:17   #194
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:19   #195
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Selvfølgelig hadde ikke folk giddet bry seg med å være spydige hvis det var en "billig" kjole fra Kappahl det ble spurt om. Folk har hengt seg opp i personen og det faktum at det er en dyr og eksklusiv kjole. Herregud, les tråden, skikkelig patetisk men veldig typisk.

Var det ikke ordet "eksklusiv" man hang seg opp i, da? Det var iallefall det som var mitt fokus. Jeg fant til og med frem en ordbok.

Gammel 29-04-07, 22:19   #196
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg vet ikke hvem hun pratet om, men tror sånn generelt!

Gammel 29-04-07, 22:20   #197
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Var det ikke ordet "eksklusiv" man hang seg opp i, da? Det var iallefall det som var mitt fokus. Jeg fant til og med frem en ordbok.

Du er utrolig dyktig til å slå opp ord, Safran.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:20   #198
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men man skal jo ikke bruke pengene på klær, har jeg lært i andre tråder her i dag. Det er den mest egoistiske og hjerterå formen for overforbruk som finnes. Nå blir jeg forvirra, assa.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:23   #199
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men man skal jo ikke bruke pengene på klær, har jeg lært i andre tråder her i dag. Det er den mest egoistiske og hjerterå formen for overforbruk som finnes. Nå blir jeg forvirra, assa.

Skal man gå naken da?

Gammel 29-04-07, 22:31   #200
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Skal man gå naken da?

Enkelte menn må gjerne gå nakne. Noen kvinner også. :bluss:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.