Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lamming på webkamera

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-13, 21:41   #601
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lamming på webkamera

Jeg tror og de skrudde av med vilje, jeg har sittet klistret siden lam nr. 1 kom, hatt laptoppen med på badet, strekt leggetid til yngste så han skulle få se, men så ble det svart. Godt stakkars sau fikk hjelp til slutt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:41   #602
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

!!!!!!!!!!!!!!argh....

Gammel 05-05-13, 21:41   #603
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Det virket ikke helt tilfeldig at det ble svart nå, så bonden pekte til høyre for kameraet, og en annen mann gikk foran kameraet. Så ble det svart.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:42   #604
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært med på heftigere tvillingfødsler live, altså.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:43   #605
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Men hun får hjelp og det er det viktigste, men får vi vite hvordan det går da???? Har Floksa inside info? Jeg nekter å legge meg!

Gammel 05-05-13, 21:44   #606
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seerstorm neste.

Gammel 05-05-13, 21:45   #607
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hey!!!

Gammel 05-05-13, 21:47   #608
era

era sin avatar

Standard

Har akkurat sittet å lest om hva man avogtil må gjøre....det innebærer bla. sag. Kan være greit å ikke sende saue snøff live siden det ikke er aldresgrense og sånn. Men jeg viiiil vite hvordan det går med henne jeg synes hun var så flink og passa babyen sin sammtidig som hun hadde riene fra =)(/&%€#""#€5 det må gå bra! :skal aldri spise fårikål igjen: (i allefall ikke på et par uker)

Gammel 05-05-13, 21:47   #609
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også svirret rundt pc'en siden lam nr. 1 kom og syntes det er dumt å ikke få med seg dette. Det er da grenser for hvor pinglete publikum en slik nerdete "kanal" har. Som sitter her time etter time og følger med. Det er faktisk for kun spesielt interesserte

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:49   #610
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sag????? Ok, da har jeg større forståelse for svart skjerm.

Krysser fingrene for at vi får se den tapre fødesauen vår i live MED lam(mene) utenfor magen snart.

Gammel 05-05-13, 21:50   #611
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Har akkurat sittet å lest om hva man avogtil må gjøre....det innebærer bla. sag.

Fortell. Eller del linker i hvert fall.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:51   #612
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sag?

Gammel 05-05-13, 21:52   #613
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tenkte jeg også, Schnuppa. Men det er klart, om de må dele opp lammet for å få det ut så BLIR det bråk hvis dette brenner seg fast på netthinnen til naive folk som ikke vet hvor maten kommer fra.

Men jeg føler meg snurt, når skal jeg endelig få faktisk SETT en fødsel, jeg har jo sittet her i tilsammen gud vet hvor mange timer... type "get a life"-lenge...

Gammel 05-05-13, 21:53   #614
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Uff....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:54   #615
era

era sin avatar

Standard

https://medlem.nortura.no/getfile.ph...NDQ2NjczOD.pdf

Gammel 05-05-13, 21:56   #616
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sag ja. Dersom lammet er stort og dødt sager man hodet av, slik at det kommer ut lettere.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-13, 21:57   #617
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Standard

Jeg er forbi stadiet "get a life". Mannen min er rimelig oppgitt over meg som sitter her og ikke klare å løsrive seg fra pc'en så han må lufte bikkja. For han gjorde noe mye viktigere, han ser på Hockey. Jeg himlet så oppgitt jeg bare kunne med øynene og sa at alle vet da at lamming er MYE viktigere enn Hockey. Vel, vel, jeg har vel kanskje rett for jeg sitter her og han lufter bikkja.

Gammel 05-05-13, 21:59   #618
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Det er jo sligthly psykt å se på en svart skjerm som bufrer. Jeg ser den, altså.

Gammel 05-05-13, 21:59   #619
era

era sin avatar

Standard

Med 300 sau som skal føde så hender det vel litt kipe ting innimellom så å slå av når det kanskje kan bli dramatisk er jo ikke så dumt med tanke på at det som først er på nett blir på nett. Deling av dødt lam som sitter fast er vel ikke akkurat det man helst vil ha som viral på youtube, når man har vært så generøs at man deler denne tiden over webben er det ikke det man skal sitte igjen med som resultat. Men jeg håper vi får en oppdatering alikevel.

Gammel 05-05-13, 22:01   #620
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Schnuppa: jeg ser begge deler :virrete øyne:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.