|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#601 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lamming på webkameraJeg tror og de skrudde av med vilje, jeg har sittet klistret siden lam nr. 1 kom, hatt laptoppen med på badet, strekt leggetid til yngste så han skulle få se, men så ble det svart. Godt stakkars sau fikk hjelp til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Lamming på webkamera!!!!!!!!!!!!!!argh....
![]() |
#603 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lamming på webkameraDet virket ikke helt tilfeldig at det ble svart nå, så bonden pekte til høyre for kameraet, og en annen mann gikk foran kameraet. Så ble det svart.
![]() |
![]() |
#605 |
![]() Sv: Lamming på webkameraMen hun får hjelp og det er det viktigste, men får vi vite hvordan det går da???? Har Floksa inside info? Jeg nekter å legge meg!
![]() |
#606 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Lamming på webkameraSeerstorm neste.
![]() |
#607 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lamming på webkameraHey!!!
![]() |
#608 |
![]() Sv: Lamming på webkameraHar akkurat sittet å lest om hva man avogtil må gjøre....det innebærer bla. sag. Kan være greit å ikke sende saue snøff live siden det ikke er aldresgrense og sånn. Men jeg viiiil vite hvordan det går med henne jeg synes hun var så flink og passa babyen sin sammtidig som hun hadde riene fra =)(/&%€#""#€5 det må gå bra! :skal aldri spise fårikål igjen: (i allefall ikke på et par uker)
![]() |
#609 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Lamming på webkameraJeg har også svirret rundt pc'en siden lam nr. 1 kom og syntes det er dumt å ikke få med seg dette. Det er da grenser for hvor pinglete publikum en slik nerdete "kanal" har. Som sitter her time etter time og følger med. Det er faktisk for kun spesielt interesserte |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
|
![]() Sv: Lamming på webkamera
Fortell. Eller del linker i hvert fall.
![]() |
![]() |
#613 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lamming på webkameraDet tenkte jeg også, Schnuppa. Men det er klart, om de må dele opp lammet for å få det ut så BLIR det bråk hvis dette brenner seg fast på netthinnen til naive folk som ikke vet hvor maten kommer fra.
![]() |
![]() |
#615 |
![]() Sv: Lamming på webkamera
![]() |
#616 |
can-jur
|
![]() Sv: Lamming på webkameraSag ja. Dersom lammet er stort og dødt sager man hodet av, slik at det kommer ut lettere.
![]() |
![]() |
#617 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Lamming på webkameraJeg er forbi stadiet "get a life". Mannen min er rimelig oppgitt over meg som sitter her og ikke klare å løsrive seg fra pc'en så han må lufte bikkja. For han gjorde noe mye viktigere, han ser på Hockey. Jeg himlet så oppgitt jeg bare kunne med øynene og sa at alle vet da at lamming er MYE viktigere enn Hockey. Vel, vel, jeg har vel kanskje rett for jeg sitter her og han lufter bikkja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
![]() Sv: Lamming på webkameraMed 300 sau som skal føde så hender det vel litt kipe ting innimellom så å slå av når det kanskje kan bli dramatisk er jo ikke så dumt med tanke på at det som først er på nett blir på nett. Deling av dødt lam som sitter fast er vel ikke akkurat det man helst vil ha som viral på youtube, når man har vært så generøs at man deler denne tiden over webben er det ikke det man skal sitte igjen med som resultat. Men jeg håper vi får en oppdatering alikevel.
![]() |
|
|