Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Skal du løpe Holmenkollstafetten?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-13, 20:59   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du løpe Holmenkollstafetten?

Hvilken etappe skal du i tilfelle løpe?

Jeg er lagleder så jeg ser ut en enkel til meg selv ettersom jeg ikke er i såååå god form. Jeg skal løpe etappe 9 gressbanen til Holmen bru, 650 meter.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 21:03   #2
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du løpe Holmenkollstafetten?

Jeg skal visst, 1. Etappe.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 21:07   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal. Etappe 13. Gruer meg så jeg er helt kvalm. Jeg ble overtalt til å stille fordi vi ellers ikke kunne stille lag. Men dette er virkelig ikke noe jeg er komfortabel med, altså. Lagarbeid?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 21:19   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har sett den her?:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 10-05-13, 22:13   #5
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Dere har sett den her?:

(Kilde: youtube.com)

Niks. Takk for tipset.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 22:17   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Har sett den. Ser at etappen min er ganske døll. Men safe.

Gammel 11-05-13, 01:00   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahaha! Nei!

Gammel 11-05-13, 10:28   #8
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, 13 her også. Ser ut som en helt grei etappe. I fjor løp jeg den lengste, og den siste km var jammen tung.

Gammel 11-05-13, 23:42   #9
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Hvordan gikk det?

Jeg løp med dårligere form, et sekund raskere enn sist, så jeg er fornøyd! Jeg mistet pinnen, litt irriterende. En dame som ikke fant den hun skulle veksle til så hun begynte å vifte med armene og så vifter hun vekk min pinne. Men det tok ikke så mange sekunder. Tre skritt tilbake og så var det bare å sette fart igjen.

Gammel 11-05-13, 23:47   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg eier ikke et eneste eksplosivt gen, så jeg klarte ikke å opp noe tempo før etappen nesten var over. Så tiden var ikke all verden. Men, men. Jeg fullførte, og bare det er en bragd for meg som virkelig ikke liker slikt.

Gammel 12-05-13, 13:44   #11
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi stilte to lag på jobben, og jeg slo en langbeint fyr som løp for det andre laget. (Bare noen sekunder, men dog) Etappen var grei, men ganske kort, så jeg kunne gitt mer på slutten, tror jeg.

Gammel 12-05-13, 14:05   #12
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Helig Cora!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.