|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan hagen hjelpe meg med myggen?Joda, muligens litt desperat, men jeg bor jo et sted der det til tider er plagsomt mye mygg. Såpass at jeg gruer meg litt til det begynner.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan hagen hjelpe meg med myggen?Flaggermus spiser mye mygg. Sette opp flaggermuskasser? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kan hagen hjelpe meg med myggen?Du setter opp fluesnapperkasser med ca 25 meters mellomrom rundt hele eiendommen din
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
Sv: Kan hagen hjelpe meg med myggen?Fluesnapperkasser ja! Mamma og de hadde tre par fuglesnappere i kassene i fjor og det var merkbart mindre mygg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kan hagen hjelpe meg med myggen?
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
Sv: Kan hagen hjelpe meg med myggen?
Må ha sånne på hytta også. Naboene har hengt opp og fått innflyttere så med noen ekstra blir det kanskje bedre forhold der oppe! Kan jeg henge de opp på høsten? Leste en plass at de bør henges opp i mars, men det er så klønete og komme seg opp der da. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan hagen hjelpe meg med myggen?Sitrongress er en plante myggen ikke liker. Kan brukes til matlagning også.
|
![]() |
|
|