|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
London - hva er smart å kjøpe?Tips til produkter, merker, butikker, gater eller områder hvor det er bra shopping? Jeg ser etter det meste egentlig, sko, klær, make up og hudpleie, smykker, vesker og alt som er gøy. Er det noe spes som er billigere der enn her hjemme? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Primark har alt til alle, latterlig billig og masse fint. Finnes overalt men ligger en stor ved oxford street og en ved tottenham court road ( tube stoppen ). Lillywhite er en gigantisk stor sportsbutikk som ligger ved picadilly circus. Mye salg nå når vi var der for 1 uke siden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Ahh, smart tråd. Jeg skal til London i september og følger med på rådene.
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Har man pupper med D-cup og oppover bør man dra innom Bravissimo. Er man veldig høy eller lav er det ok å gå på petit eller tall-avdelinger i de størtse kjedebutikkene.
|
|
|
#6 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Dr Martens er mye billigere enn her, og har et alvorlig mye bedre utvalg.
|
|
|
#7 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: London - hva er smart å kjøpe?
Hvor finner jeg det beste utvalget av Dr Martens, tro? Ikke til meg selv, men vet at fjortisen min vil ha. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått nytt nick
|
I Seven Dials like ved Covent Garden har de en liten DM butikk, men veldig godt utvalg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
søt
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Du bør innom skobutikkene i Camden.
|
|
|
#12 |
|
søt
Dr martens-utvalget er bra!
|
|
|
#13 |
|
Prematurmamma
|
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Om du skal på Primark i Oxford street, vær tidlig ute! De åpner halv ni, og det kan være greit å være der til da. Kommer du på ettermiddagen er det hundre meter kø til prøverommet, og man får kun prøve fem plagg om gangen.
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Kjøper alltid med meg vitaminer når jeg er i London, kjøper sterke C-vitaminer til meg og barnevitaminer til barna. Det handler jeg på Boots. Annet som alltid følger med er strepsiler, også fra Boots.
|
|
|
#15 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: London - hva er smart å kjøpe?På selfrigdes har de mye god sminke.
|
|
|
#16 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Jeg vil henge her for tips, også, min ukes ferie går i slutten av juli. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Jeg elsker Camden og finner alltid noe jeg kan kjøpe der.
|
|
|
#18 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: London - hva er smart å kjøpe?Husker jeg riktig når jeg tror at du har tenåringsjenter? Victoria Secret og Abercombie samt Hollister var et must for min fjortis på London-tur i pinsen. Alle tre butikkene var en opplevelse i seg selv - en blanding av butikk, herskapshus og disko! I tillegg fant fjortis-frøkna min mye fint undertøy på en undertøysbutikk akkurat på hjørnet av Oxford Cirkus der Regent Street starter (rett overfor Nike om jeg ikke husker feil). Forever 21 er også ppoulært hos fjortis-frøkna.
|
|
|
#19 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Butikken kan være litt vanskelig å finne da den ligger i en liten sidegate (Burlington Gardens om jeg ikke husker feil). Butikken ser mest ut som et herskapshus og ligger rett ved Royal Academy of Art.
|
|
|
#20 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: London - hva er smart å kjøpe?*abb
|
|
![]() |