Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London - hva er smart å kjøpe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 14:01   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

London - hva er smart å kjøpe?

Tips til produkter, merker, butikker, gater eller områder hvor det er bra shopping? Jeg ser etter det meste egentlig, sko, klær, make up og hudpleie, smykker, vesker og alt som er gøy. Er det noe spes som er billigere der enn her hjemme?
Skal en langhelg til London og deretter to uker ellers i England, så alle britiske tips mottas med takk. Har dere noe dere alltid pleier å handle?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:33   #2
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: London - hva er smart å kjøpe?

Primark har alt til alle, latterlig billig og masse fint. Finnes overalt men ligger en stor ved oxford street og en ved tottenham court road ( tube stoppen ). Lillywhite er en gigantisk stor sportsbutikk som ligger ved picadilly circus. Mye salg nå når vi var der for 1 uke siden.
Next har mye fint, samme med Gap, monsoon. Bootz har alt fra sminke, kremer, mat, snacks osv. Verdt et besøk.

Pret a manger har veldig godt utvalgt i sunn og lettvint lunsj. Finnes også overalt.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 14:47   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ahh, smart tråd. Jeg skal til London i september og følger med på rådene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:56   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg følger også ivrig her. London i August/September.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 15:58   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Har man pupper med D-cup og oppover bør man dra innom Bravissimo. Er man veldig høy eller lav er det ok å gå på petit eller tall-avdelinger i de størtse kjedebutikkene.

Gammel 27-05-13, 16:12   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Dr Martens er mye billigere enn her, og har et alvorlig mye bedre utvalg.

Jeg kjøper alltid Strepsils.

Gammel 27-05-13, 16:16   #7
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Dr Martens er mye billigere enn her, og har et alvorlig mye bedre utvalg.

Jeg kjøper alltid Strepsils.

Hvor finner jeg det beste utvalget av Dr Martens, tro? Ikke til meg selv, men vet at fjortisen min vil ha.

Gammel 27-05-13, 17:29   #8
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hvor finner jeg det beste utvalget av Dr Martens, tro? Ikke til meg selv, men vet at fjortisen min vil ha.

I Seven Dials like ved Covent Garden har de en liten DM butikk, men veldig godt utvalg.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 17:32   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Du bør innom skobutikkene i Camden.

Gammel 27-05-13, 17:34   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MsM, her.

I Seven Dials like ved Covent Garden har de en liten DM butikk, men veldig godt utvalg.

Takk - skal spore opp adressen og dra dit!

Gammel 27-05-13, 17:36   #11
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Du bør innom skobutikkene i Camden.

Er det ekstra mange av dem der, eller ekstra kule butikker eller hva? Sko er uansett veldig, veldig viktig.

Gammel 27-05-13, 18:04   #12
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Er det ekstra mange av dem der, eller ekstra kule butikker eller hva? Sko er uansett veldig, veldig viktig.

Dr martens-utvalget er bra!

Gammel 27-05-13, 18:09   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Om du skal på Primark i Oxford street, vær tidlig ute! De åpner halv ni, og det kan være greit å være der til da. Kommer du på ettermiddagen er det hundre meter kø til prøverommet, og man får kun prøve fem plagg om gangen.

Ellers kan du få Nike-sko til en billigere penge enn her, selv på den store butikken på oxford circus. Superdrug og Boots er gøyale butikker for sminke og stæsj, og de har ofte 3-for-2 og den slags festlige tilbud. Om du ønsker hårklipp og farge er det også billigere enn hjemme, ca halve prisen der jeg klippet meg. (Twin cut i Praed street, ca 300 meter fra Paddington station. Anbefales på det varmeste.)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 19:02   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøper alltid med meg vitaminer når jeg er i London, kjøper sterke C-vitaminer til meg og barnevitaminer til barna. Det handler jeg på Boots. Annet som alltid følger med er strepsiler, også fra Boots.

Nå i mai kjøpte vi Hunter støvler til 8-åringen. Betalte 35 pund for dem på John Lewis på Oxford Street. Er også alltid innom Gap og Next for klær.

Gammel 27-05-13, 21:21   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

På selfrigdes har de mye god sminke. kjøpte et helt sett med bare minerales sminke for 49 pund da jeg var der. Inkl koster og alt.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 22:19   #16
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil henge her for tips, også, min ukes ferie går i slutten av juli.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-13, 22:36   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Camden og finner alltid noe jeg kan kjøpe der.
Det er mange store skobutikker i denne gaten (Helt øverst v/Camden Lock), her finner du mye Dr. Martens, Aldo, Hunter osv.
British Boot Company hevder å være englands første butikk med Dr Martens, denne ligger i Camden. Den er ikke stor, men utvalget er bredt.

Victoria Secret i New Bond St er enorm og flaggskipet til VS i England.

Desigual har en stor butikk i Regent st. litt rimeligere priser der i forhold til Norge.
Bli medlem av Desigual-klub så får du 10% ekstra på kjøpet ditt.

Aercrombie and Fitch ligger langt ned i Regent st. De har endel ok til ungdom/ung voksen.

Top Shop hvis du har jenter i rette alder. Enorm butikk på Oxford Circle.
Der ligger også flaggskipet til Nike.

Gammel 27-05-13, 23:44   #18
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husker jeg riktig når jeg tror at du har tenåringsjenter? Victoria Secret og Abercombie samt Hollister var et must for min fjortis på London-tur i pinsen. Alle tre butikkene var en opplevelse i seg selv - en blanding av butikk, herskapshus og disko! I tillegg fant fjortis-frøkna min mye fint undertøy på en undertøysbutikk akkurat på hjørnet av Oxford Cirkus der Regent Street starter (rett overfor Nike om jeg ikke husker feil). Forever 21 er også ppoulært hos fjortis-frøkna.

Av smådill så pleier jeg alltid å kjøpe et lite lass med bursdagskort enten på Next eller Marks & Spencer. De har masse fine og billige kort.

Gammel 27-05-13, 23:47   #19
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Aercrombie and Fitch ligger langt ned i Regent st. De har endel ok til ungdom/ung voksen.

Butikken kan være litt vanskelig å finne da den ligger i en liten sidegate (Burlington Gardens om jeg ikke husker feil). Butikken ser mest ut som et herskapshus og ligger rett ved Royal Academy of Art.

Gammel 28-05-13, 00:09   #20
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*abb

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.